آگهی ویژه

لایسنس ویندوز 10 اورجینال، سرور، آفیس

معمولا سیستم عامل‌های ویندوزی که روی رایانه‌ها نصب می‌شوند، از نسخه‌های غیراصلی و غیراورجینال هستند. این موضوع مشکلات امنیتی و آسیب‌پذیری زیادی را به‌ دلیل استفاده از کرک و دستکاری ویندوز برای استفاده ‌کننده از سیستم ایجاد می‌کند، ضمن اینکه اکثر این نسخه‌ها امکان دریافت آپدیت‌ها و پشتیبانی مایکروسافت را ندارند، این مشکلات که حتی با استفاده از بهترین آنتی ویروس‌ها هم حل نمی‌شود، به مرور زمان باعث افت سرعت، هنگ کردن‌های مکرر و ناپایداری سیستم می‌شود.

نباید از یاد برد که هر نرم‌افزار رایانه طبق منطق مشخصی بر اساس سیستم عاملی که روی آن نصب شده اجرا می‌شود و زمانی که سیستم عامل کاربر نواقص و ایرادهای امنیتی داشته باشد، نرم‌افزار امنیتی کاربرد چندانی ندارد. از سوی دیگر، افرادی که وقت و انرژی زیادی را صرف تولید فایل‌های Crack و از بین بردن محدودیت‌های نرم‌افزارها و سیستم عامل‌ها به طور رایگان می‌کنند، قطعاً با دلیل مشخص و حساب‌شده‌ای اقدام به این کار کرده‌اند.

دسترسی به رمزهای عبور مربوط به سایت‌های مختلف، اطلاعات حساس بانکی و پست الکترونیکی، عکس‌های شخصی و فایل‌های محرمانه یا خصوصی بخشی از خطری است که هر رایانه ناامنی را تهدید می‌کند. متاسفانه در ایران که اکثر کاربران رایانه‌های شخصی و سازمانی از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کنند، به دلیل تحریم‌ها، نبود امکانات برای تهیه نرم‌افزارهای اصل، عدم آگاهی از تفاوت نرم‌افزارهای اصلی با غیراصلی و نبود زیرساخت فرهنگی برای پرداخت هزینه بابت کالایی که به راحتی می‌توان آن را با هزینه‌ای ناچیز کپی کرد، موجب شده بخش زیادی از کاربران از ویندوز‌های Crack شده و نسخه‌های غیراصلی استفاده کنند.

شرکت بين المللي رايان نت سهامي خاص (نمايندگي رسمي و انحصاري IT Researches در ايران) با 5 سال سابقه در زمينه واردات مستقيم، بي واسطه و عمده محصولات اصلي و اورجينال مايکروسافت (تنها همکار تجاري رسمي مايکروسافت در ايران) و ارائه خدمات به بسياري از سازمانهاي دولتي و خصوصي کشور، آمادگي خود را براي همکاري در زمينه فروش محصولات اورجينال شرکت مايکروسافت با شرايط ذيل اعلام مي دارد.

1- تخفيف ويژه و مناسبترين قيمت در بازار به دليل واردات عمده
2- امکان استعلام و ثبت لايسنس از شرکت مايکروسافت
3- پشتيباني رايگان از محصولات
4- مشاوره رايگان جهت انتخاب محصول مورد نياز
5- لايسنسهاي Retail (LifeTime) بدون محدوديت زماني و تعداد دفعات فعالسازي بر روي يک سخت افزار و بدون محدوديت در آپديت شدن در ايران و ديگر کشورها
6- فروش اقساطي براي خريدهاي سازماني


* برخي از محصولات عبارتند از: نسخه هاي متنوع مايکروسافت ويندوز، آفيس و ويژوال استوديو، تمامي نسخه هاي ويندوز سرور و ديگر سرورهاي مايکروسافت از جمله Small Business , SQL Server و...

تمامي لايسنس هاي ارايه شده از سمت ما قابليت استعلام مستقيم از مايکروسافت را دارا بوده و برخلاف لايسنس هاي ارايه شده در ايران امکان فعالسازي مجدد بروي يک سخت افزار را به دفعات دارا بوده و مادام العمر قابل استفاده بوده و نيازي به تمديد سالانه ندارند و در صورت درخواست مشتري مستقيما توسط مايکروسافت به ايميل مشتري ارسال مي گردد.

اين مجموعه به عنوان نمايندگي رسمي آي تي ريسرچز (IT Researches) در ايران در حال حاضر با شخصيت حقوقي مستقل در ايران، ارمنستان و انگلستان و با نام هاي تجاری IT Researches , Talee و رايان نت مشغول به فعاليت مي باشد، براي اطلاع از جزئيات بيشتر مي توانيد به وبسايت انگليسي زبان شرکت و يا بخش ارتباط با ما مراجعه نماييد. (www.talee.co.uk)

برخي از مشتريان ما:
سازمان ملل نمايندگي ايران، گروه مپنا، شوراي نگهبان، وزارت نيرو، جهاد کشاورزي، صنايع هواپيماسازي ايران (هسا)، پست بانک ايران، سازمان ثبت اسناد، شرکت سهامي فولاد مبارکه، دانشگاه تهران، افرانت، دفتر سازمان ملل در تهران، صدا و سیما، اهورا دارو، شهرداري اصفهان، شهرک علمي تحقيقاتي اصفهان، شهرداري تهران، شرکت توسعه صنعتي ايران و...

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۸
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، فروش نرم افزار
جدیدترین آگهی‌ها