آگهی ویژه

چاپ مقالات در ژورنال آی اس آی

اخذ پذیرش و چاپ مقاله شما در ژورنال های معتبر آی اس آی و آی اس سی در سریعترین زمان (دو تا سه هفته) با کمترین هزینه.
پذیرش مقالات از تمامی رشته ها جهت چاپ در ژورنال های معتبر آی اس آی و آی اس سی مورد تایید وزارت علوم.
روند انجام ثبت مقاله شما در ژورنال های معتبر ISI:

1- ابتدا مقاله خود را ارسال نمایید تا بخش های مختلف آن (عنوان مقاله ، چکیده ، مقدمه ، مواد و روش ها ، یافته ها ، بحث و نتیجه گیری ، نتیجه گیری نهایی ، رفرنس های داخل و پایان متن) از نظر داشتن ساختار مناسب برای چاپ در ژورنالهای معتبر آی اس آی بررسی شود.
2- ترجمه تخصصی یا ادیت فنی مقاله شما: پس از تایید مقاله شما توسط گروه ، در صورت فارسی بودن مقاله تان ، برآورد قیمت می شود و مترجم متخصص و مرتبط با رشته شما ، کار ترجمه تخصصی را انجام می دهد. در صورت لاتین بودن مقاله تان ، اگر ترجمه مناسبی نداشته باشد ، به گروه ادیتور سپرده می شود تا ادیت نهایی در مقاله شما اعمال شود.
3- ثبت مقاله شما در ژورنال های معتبر: مقاله شما در ژورنال های معتبر (آمریکایی و اروپایی) ثبت خواهد شد (سابمیت مقاله آی اس آی). دستمزد ما جهت فرمت بندی و ثبت مقاله و همچنین اخذ اکسپت مقاله آی اس آی آی اس سی و چاپ نهایی مقاله 150 هزار تومان می باشد که 50 تومان موقع ثبت مقاله لاتین در ژورنال ISI و 100 تومان پس از چاپ مقاله شما دریافت می شود. در برخی رشته ها ، ژورنال های مربوطه جهت چاپ مقاله هزینه ای از مولف دریافت می کنند که این هزینه متغیر بوده و مولف ، باید هزینه را به حساب ژورنال واریز نماید.
پس در اولین گام ، مقاله خود را به ایمیل گروه ارسال نمایید تا از نظر فنی و ساختاری بررسی شود.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۰
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، چاپ
جدیدترین آگهی‌ها