آگهی ویژه

دوره تربیت کارشناس پلنت های صنعتی با نرم افزار ETAP

"موسسه تعالی دانش شریف (گروه آموزشی MeM)" به عنوان اولین برگزارکننده دوره های کاملا تخصصی - کاربردی در زمینه تربیت کارشناس برگزار می نماید.
دوره تربیت کارشناس پلنت های صنعتی با استفاده حرفه ای از نرم افزار ETAP- 128 ساعت

شرح دوره:
آشنایی با مدارک ارائه شده در پلنت های صنعتی مطابق استانداردهای پلنتهای صنعتی، آشنایی با معیار های طراحی، تهیه Load List، Balance Load List و Overall SLD، معرفی نرم افزار و آشنایی ابتدایی با آن و ترسیم SLD و وارد نمودن اطلاعات اولیه، آشنایی با المان ها و وارد نمودن اطلاعات آنها (در طول دوره)، آنالیز پخش بار، سایزینگ کابل و ترانسفورماتور، آنالیز بخش بار نامتعادل و بهبود سایزینگ تجهیزات، آنالیز اتصال کوتاه و سایزینگ کلید ها و تابلوها (باس بار)، آنالیز Arc Flash و به دست آوردن PPE کد تابلو، آنالیز خازن گذاری و بدست آودن مقادیر خازن مورد نیاز پلنت، آنالیز هارمونیک و سایزینگ فیلتر، آنالیز راه اندازی موتور و سایزینگ دیزل ژنراتور و ترانسفورماتور و VFD، آنالیز سیستم ارتینگ و سایزینگ ارتینگ MV و LV، مقدمه بر حفاظت و انجام Relay Coordination، آنالیز پخش بار (LF: Load Flow) و اتصال کوتاه DC باطری سایزینگ، سایزینگ UPS و باتری شارژر، آنالیز Transient، آشنایی با حفاظت کاتدیک، آشنایی با Heat Tracing

ویژگی ها:
• روزهای برگزاری: پنجشنبه ها و جمعه ها
• استفاده از اساتید برجسته و مجرب
• انجام پروژه های کاربردی درهر واحد آموزشی
• ارائه گواهینامه (فارسی و لاتین) در پایان دوره
• هزینه مناسب تر با توجه به حجم مطالب ارائه شده
• شرایط پرداخت: بصورت نقد و اقساط
• با گارانتی یادگیری 100% دوره - حضور رایگان در دوره های بعدی
این موسسه موفق گردید در سال 1390، با استفاده از تجربیات خود و در راستای ارتقای سطوح آموزشی در مهندسی با همکاری مرکز آموزش های تخصصی کاربردی صنعتی شریف دوره های تربیت کارشناس را برای اولین بار در ایران راه اندازی نماید.

این دوره ها که با استقبال چشمگیر فراگیران پیگیری می شود، توانسته است به عنوان یکی از بهترین دوره های تخصصی کاربردی در بین مخاطبین خود شناخته گردد.

*جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق وبسایت موسسه نیز می توانید به صورت آنلاین با کارشناسان آموزش ما گفتگو کنید.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۸
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های آموزش، سایر
جدیدترین آگهی‌ها