آگهی ویژه

فروش دستگاه ضدعفونی کننده در تهران

این دستگاه ضدعفونی کننده هوا که در بیمارستان و آمبولانس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد به کشورهای اسکاتلند، انگلیس، امارات متحده، هلند، آلمان و ایران صادر شد.

مهرداد فوج لعلی در گفت ‌و گو با خبرنگار آناتولی اظهار داشت: تحقیقات فنی این پروژه را در دانشگاه یوزینجی ییل استان وان انجام دادیم و تأثیر دستگاه بر ویروس و باکتری‌ها ثابت شد، این دستگاه مقدار ازون را در محیط تغییر نمی‌دهد و هیچ ضرری برای سلامتی ندارد، سرانجام پس دریافت مجوزهای لازم تولید انبوه این دستگاه را آغاز کردیم.

وی افزود: این دستگاه در استانبول و بورسا در آمبولانس‌ها مورد استفاده قرار گرفت. تأثیر فن آوری نانو پلاسما در از بین بردن ویروس‌ها در دانشگاه‌های ایالات متحده به اثبات رسیده است.

فوج لعلی تصریح کرد: دستگاهی که پیشتر وارد می‌شد را با امکانات ملی و بومی در وان تولید و صادر می‌کنیم. تسهیلات مهمی برای سرمایه گذاران ارائه می‌کنیم. ما در حال حاضر 12 سرمایه گذار خارجی داریم. این دستگاه متقاضی زیادی در داخل و خارج از کشور دارد و این نشانه موفقیت است.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های پزشکی و سلامت، تجهیزات پزشکی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها