آگهی ویژه

کاربردها آهک زنده و هیدراته (شکفته) Limestone

فروش آهک (Limestone)
کشاورزی: از آهک جهت اصلاح خاک و تنظیم PH آن استفاده می‌گردد
. صنایع فولاد: از آهک به عنوان کمک ذوب در فولاد سازی استفاده می‌گردد جهت ذوب هر تن فولاد 100 کیلو آهک مصرف می‌گردد و نیز در کارخانجات ذوب فلزات از آهک به عنوان جذب کننده گازهای سمی استفاده می‌گردد.
دیگر کاربردها آهک: صنایع کاغذ سازی، مصالح ساختمانی، ودرتولید سیمان آهک عمده‌ترین و اساسی‌ترین ماده است. شیشه سازی، سرامیک، تولید قند وشکر، صنایع نفت، رنگ سازی، چرم سازی، تسویه آب آشامیدنی و غیر از آهک استفادهمی گردد.
پزشکی: کربنات کلسیم به عنوان آنتی اسید جهت خنثی کردن اسید معده استفاده می‌گردد. کربنات کلسیم یک ماده شیمیایی بی خطر است که تنفس یا خوردن آن ویا تماس با پوست و چشم، البته در مدت زمان کوتاه خطری ایجاد نمی‌کند.
شرکت معدنی زمین کاو در ایران در پی آن است تا در کمترین زمان ممکنه آهک هیدارته و یا سایر انواع آهک از جمله آهک آب خورده یا آهک آب نخورده را را در اختیار خریدار آهک با خلوص بالای 95% قرار دهد.

نحوه خرید و ارتباط با شرکت
شرکت زمین کاو
www.zaminkav.com
info@zaminkav.com
تلفن: 3-88385541-021
موبایل شرکت: 09365077781

تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۶
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، معدن
جدیدترین آگهی‌ها