آگهی ویژه

فرش سجاده اریا

خرید فرش سجاده با کیفیت مناسب ، تنها یکی از پارامترهای کلیدی در انتخاب موفق فرش سجاده می باشد . نصب دقیق و با کیفیت فرش سجاده ای نیز گامی موثر در خرید بهینه فرش های سجاده ای می باشد . فرآیند جامع نصب ، برش و دوردوزی فرش های سجاده ای را می توان به شرح ذیل بیان نمود :
- اخذ سفارش قبل از نصب:
به منظور نصب یکپارچه فرش در داخل مسجد یا نمازخانه بهتر است تولید فرش مطابق با پلان و ساختار آن مکان باشد . بدین معنی که اندازه رولها دقیقا برابر با اندازه طول صف نماز بافته و نصب گردد . البته در مورد نمازخانه ها یا مساجدی که دارای قبله متمایل هستند امکان بافت فرش دقیقا هم اندازه طول صف نمازگزاران وجود ندارد .
- تعیین جهت قبله جهت مفروش نمودن فرش سجاده
اولین اقدام نصاب فرش سجاده قبل از مفروش نمودن نمازخانه ، تعیین جهت قبله با قبله نما می باشد . به گونه ای که می توان گفت چنانچه نصاب پس از مفروش نمودن فرش سجاده متوجه اشتباه در تعیین جهت قبله گردد ، در این حالت دو مشکل ممکن است به وجود آید :
- الف : کوتاه شدن اندازه رولها
- ب: افزایش ضایعات و پرت ناشی از نصب
-
-
- 3- مفروش نمودن فرش سجاده
- در هنگام مفروش نمودن فرش سجاده ای در نمازخانه یا مسجد می بایست دو نکته اساسی را مد نظر داشت :
- الف : سطح مسجد یا نمازخانه
- در برخی از نمازخانه ها ، سطح نمازخانه با موکت مفروش شده است . چنانچه فرش سجاده ای خریداری شده از کیفیت عالی برخوردار بوده و سنگین باشد ، پیشنهاد می گردد موکت را از سطح نمازخانه جمع و فرش سجاده روی زمین یا کف پهن گردد و دلیل آن این است که هنگامی که فرش سجاده روی موکت نصب می گردد ، احتمال چروک شدن و جمع شدن فرش سجاده بسیار زیاد می باشد .
-
- ب : روش نصب فرش سجاده :
- فرش های سجاده ای را می توان به دو روش آجری و موازی نصب نمود . در روش موازی ستوان های فرش سجاده در تمامی ردیف ها دقیقا مقابل یکدیگر قرار می گیرند ولی در روش آجری ستون سجاده ردیف بعدی در روبروی نقطه وسط سجاده ردیف قبلی قرار می گیرد . پیشنهاد می گردد از روش آجری استفاده گردد بدلیل اینکه احتمال برخورد نمازگزار در ردیف بعدی با نمازگزار ردیف قبلی برابر صفر است ولی در روش موازی امکان برخورد نمازگزاران در صفوف نماز بسیار زیاد می باشد .
-
- 4- برش فرش سجاده
- از عوامل تاثیرگذار در ارتقای کیفیت برش فرش سجاده می توان به موارد ذیل اشاره نمود :
- الف : برش دقیق دور ستون های نمازخانه یا مسجد و چرخاندن سجاده به دور ستون با زاویه مناسب
- ب : برش کناره ها و حاشیه دیوارها بدون هرگونه انحراف و اضافی گذاشتن فرش سجاده بر روی لبه دیوار
-
- 5- دوردوزی و زیگزاگ نمودن رولهای فرش سجاده ای
- آخرین پارامتر موثر بر کیفیت و زیبایی نصب فرش سجاده ای ، دوردوزی کامل و بدون نقص فرش ها می باشد .دوردوزی و زیگزاگ فرش های سجاده می بایست به طور توپر و بدون هیچگونه فاصله بین خطوط نخ زیگزاگ باشد . به نحوی که رنگ نخ زیرین از نخ زیگزاگ بیرون نزند و زیبایی فرش سجاده حفظ گردد
خریداران محترم می توانند جهت خرید فرش سجاده ای با کیفیت و قیمت مناسب ، با مدیریت فروش شرکت صنایع فرش سجاده آریا تماس گرفته و جهت خرید فرش سجاده از مشاوره های ایشان استفاده نمایند.
از فرش تا عرش با فرش سجاده آریا
مدیر عامل : 5367487-0912
تلفن : 88935408-021
نمابر شرکت : 88935409-021
وب سایت : ariacarpet.ir
ایمیل : ariafloor@yahoo.com

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۷
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های لوازم، فرش
جدیدترین آگهی‌ها