آگهی ویژه

خرید پیانو

خرید پیانو قسطی | اگر در ابتدای راه نوازندگی پیانو قرار دارید،‌ شاید خرید پیانو یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های پیش رو باشد. بر خلاف تصور، پیانو تنها شامل نمونه‌های چند صد میلیونی نیست، بلکه با صرف هزینه‌ای در حدود ۳۰ میلیون تومان هم می‌توان پیانویی از برند های معتبر همچون آگوست هافمن ، فویریخ و … خرید که بتوان سال‌ها با آن یاد گرفت، تمرین کرد، و یا حتی اجرای زنده داشت.

در دنیا افراد زیادی هستند که سن و سال را دلیلی برای شروع نکردن یادگیری یک ساز می‌دانند. اما باید بدانید هیچ گاه برای یادگیری یک ساز،‌ به خصوص ساز بی نظیری چون پیانو دیر نیست و هر زمان که یادگیری را شروع کنید، از همان لحظه به بعد از ادامه زندگی با موسیقی لذت خواهید برد پس به نظر میرسد دیگر مشکلی وجود نداشته باشد و هم اکنون زمان یادگیری فرا رسیده است.
خرید پیانو قسطی
خرید پیانو قسطی
در گالری پیانو نوا شما می‌توانید پیانوی مورد نظر خود را از بین مجموعه‌ای از برترین برندهای دنیا انتخاب کنید و محدودیتی در این زمینه نخواهید داشت.
تمامی محصولات شامل ۱۰ سال گارانتی کامل و خدمات پس از فروش نا محدود میباشد .
خرید پیانو قسطی هافمن و ویسکانت به صورت اقساط بلند مدت تا ۱۲ ماه و بدون بهره قابل خرید میباشد .
گالری پیانو نوا تنها شرکت ارائه دهنده پیانو با اقساط ۱۲ ماهه بدون بهره در ایران میباشد .
برای خرید و مشاوره رایگان تنها کافیست با ما در تماس باشید .
۰۹۱۲۸۴۴۹۲۳۹
۰۲۱-۲۲۰۱۸۸۰۵
برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اینستاگرام گالری پیانو نوا مراجعه فرمایید .
https://navapiano.com/purchase-installment-piano/

تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۶
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های لوازم، ادوات موسیقی
جدیدترین آگهی‌ها