آگهی ویژه

طراحی سایت چیست و چگونه می توان وب سایت داشت؟

طراحی سایت چیست؟
طراحی فرآیند جمع آوری ایده ها و زیبایی شناختی و اجرای اون ها، هدایت اصول خاص برای یک هدف خاص است. طراحی وب یک روند مشابه از خلق است، با هدف ارائه مطالب در صفحات وب الکترونیکی که کاربران نهایی می تونن از طریق اینترنت با کمک یک مرورگر وب دسترسی داشته باشن.

طراحی وب شامل بسیاری از مهارت ها و رشته های مختلف در تولید و نگهداری وب سایت ها می شه. زمینه های مختلف طراحی وب شامل طراحی گرافیک وب است. طراحی رابط نویسنده، از جمله کد استاندارد و نرم افزار اختصاصی، طراحی تجربه کاربر و بهینه سازی موتور جست و جو. اغلب افراد زیادی در تیم هایی که جنبه های مختلف فرایند طراحی رو پوشش می دن، کار می کنند، هرچند که برخی از طراحان همه اون موارد رو پوشش می دن. اصطلاح طراحی وب به طور معمول برای توصیف روند طراحی مربوط به طراحی ظاهری (طرف مشتری) وب سایت از جمله نوشتن نشانه استفاده می شه. طراحی وب بخشی از مهندسی وب رو در دامنه گسترده تر توسعه وب همپوشانی می کنه؛ انتظار میره طراحان وب از قابلیت های موجود با آگاهی تمام استفاده کنن.
تماس با ما:
02122083926
02122085386
02122082258
تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 7
http://sitedesign.joomir.com/

تاریخ به روزرسانی: دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، طراحی وب
جدیدترین آگهی‌ها