آگهی ویژه

منابع آزمون کارشناسی ارشد مهندسی برق

انتشارات تبلور دانش – گروه DLM
از صمیم قلب به شما تبریک می گوییم که تصمیم گرفته اید در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کنید. نفس شرکت در آزمون کارشناسی ارشد با توجه به ظرفیت بسیار کم دانشگاه ها نسبت به تعداد داوطلبان ، فارغ از نتیجه آن تصمیمی با اهمیت و جسورانه تلقی می شود و اگر به قبولی بیانجامد که موفقیت بسیار بزرگ و مثال زدنی خواهد بود.
همان طور که می دانید درس مدارهای الکتریکی 1و2 در تمامی گرایش های آزمون کارشناسی ارشد مجموعه مهندسی برق از اهمیت بسزایی برخوردار است و دارای ضریب 4 می
باشد. با نگاهی به نتایج داوطلبان سالهای گذشته به خوبی می توان دریافت که کسب درصد بالا در این درس برای قبولی در آزمون بسیار مهم و تاثیرگذار است.
هدف از ارائه این مجموعه: مجموعه ای که امروز در اختیار شما داوطلبان عزیز قرار گرفته ، حاصل دو سال تلاش و زحمت فراوان می باشد که با کمک اعضای خانواده DLM به نتیجه رسیده است. تجربیات سالها مطالعه و بررسی چندین و چند باره سوالات کنکور سراسری و دانشگاه آزاد عدم وجود یک منبع کامل و جامع برای کسب درصد بالای 80% در «مدارهای الکتریکی 1 و 2» را به خوبی نشان می داد. هدف اصلی از نگارش این مجموعه پاسخ به چنین نیاز مهمی بود بطوریکه بتواند تمامی نیازهای داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد مجموعه مهندسی برق (کد 1251) در درس « مدارهای الکتریکی 1 و2» را پوشش دهد.
«با مطالعه پک مدارهای الکتریکی DLM درصد بالای 80% در آزمون کارشناسی ارشد قطعی است» اما شما باید برای درصد 100% تلاش کنید و این ، با مطالعه پک DLM کاملا دست یافتنی خواهد بود. تمامی تلاش خود را کرده ایم که پک ، جامع باشد و مطلبی جا نیفتد.»
نوآوری های این مجموعه: این مجموعه علاوه بر پیروی از سیاست های کلی گروه DLM در ارائه فلش کارت های جامع برای آزمون کارشناسی ارشد و دکترا ، که یک ایده جذاب ، مفید و موفق است دارای نوآوری های مهم دیگری نیز هست که آن را از دیگر کتابها و منابع متمایز می سازد. مهم ترین این نوآوری ها ارائه روشهای متنوع و بدیع برای حل تست هاست که برخی از آنها عبارتند از روش خانم KCL و آقای KVL ، 6 کلید طلایی ، کلید بلورین ، دوقلوهای افسانه ای DLM ، 3 گام سینوسی ، پله های انتقال توان ماکزیمم ، 8 گام DLM ، فرکانس شگفت انگیز ، جزایر 5 گانه DLM و ... که در خلال مطالعه سرفصل ها با این روش ها آشنا خواهید شد و پی خواهید برد که چقدر تفاوت ایجاد می کنند و چقدر حل مسائل مدار را آسان می نمایند. در واقع برای اکثر سوالات کنکور سعی شده یک روش جذاب و جامع ارائه شود بطوریکه در مجموعه مشاهده خواهید کرد تقریباً تمامی سوالات را می توانید با این روشها حل کنید. برای یافتن یک روش حل برای تمامی سوالات هر بخش و نامگذاری آن به صورتی که در ذهن داوطلبان باقی بماند (مانند موارد ذکر شده) ساعتها فکر شده و بعضی از آنها از سال ها قبل (زمانی که خودم (مولف) داوطلب آزمون کارشناسی ارشد بودم) به یادگار مانده است. چنین روش ها و ایده هایی به ندرت در هیچ مجموعه و کتابی یافت می شوند ؛ علاوه بر آنکه برای هریک از آنها و به منظور ایجاد بستر یک مطالعه شاد و خاطره انگیز و نیز آموزش و انتقال راحت تر مطالب و درگیر ساختن حافظه تصویری ، کارتون سازی صورت گرفته است. برای ترسیم این شکلها و کارتون ها بیش از 3 ماه وقت گذاشته شده و تمامی ایده ها با دقت و رعایت تمامی جزئیات به تصویر کشیده شده اند.
مراجع استفاده شده: در نگارش این مجموعه از تمامی کتابهای موجود در زمینه مدارهای الکتریکی که مرجع اصلی دانشگاههای کشور می باشند و همچنین از تمامی مجموعه کتابهای تست مؤسسات دیگر استفاده شده است. کتابها شامل نظریه اساسی مدارها و شبکه ها جلد 1و2 (دکتر جبه دار) ، مدارهای الکتریکی هر 4 جلد (دکتر عابدی) ، تحلیل مهندسی مدار (دیانی) و کتابهای تست شامل مدارهای الکتریکی انتشارات نصیر (جبه دار) ، مدارهای الکتریکی انتشارات سپاهان (فراهانی) ، مدارهای الکتریکی 1و2 انتشارات جهش (متدین) ، مدارهای الکتریکی 1و2 انتشارات پوران پژوهش (زرگر) ، مدارهای الکتریکی 1و2 انتشارات آزاده (تقوی) و غیره. مراجع ذکر شده بطور مستقیم در پک «مرجع دهی» شده اند و مراجع دیگری نیز بطور غیر مستقیم مورد استفاده قرار گرفته اند. با توجه به اینکه در نگارش این مجموعه از مراجع اصلی تدریس در دانشگاه ها نیز استفاده شده ، این مجموعه علاوه بر داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد می تواند مورد استفاده دانشجویان رشته مهندسی برق (برای دروس مدارهای الکتریکی 1و2) نیز قرار گیرد.
سخنی با داوطلبان دانشگاه آزاد: همان طور که در پک مشاهده خواهید کرد تعداد بسیار زیادی از سوالات کنکور دانشگاه آزاد کاملاً مشابه سوالات داده شده در دانشگاه سراسری می باشد. برای تأیید این مطلب می توانید سؤالات 2 سال اخیر کنکور دانشگاه آزاد یعنی 91 و 92 را نگاه کنید که درصد بالایی از آنها قبلاً در سوالات سالهای قبل کنکور سراسری مطرح شده است. با توجه به این نکته به داوطلبان عزیز دانشگاه آزاد توصیه می شود که تمامی سؤالات کنکور سراسری را نیز حل کنید تا بتوانید این سؤالات را براحتی در کنکور دانشگاه آزاد پاسخ دهید.
کلام پایانی: امیدواریم این مجموعه مورد استقبال شما داوطلبان عزیز قرار گیرد و امیدواریم در تک تک فلش کارت هایی که مطالعه می کنید و در تک تک دقایق مطالعه مطمئن شوید که چقدر برای این مجموعه زحمت کشیده شده است.
حال که فرصت کسب درصد بالای 80% در درس«مدارهای الکتریکی 1 و 2» برای شما فراهم شده ، از شما می خواهیم این فرصت را قدر بدانید و از آن بهترین استفاده را بنمایید.
می توانید قبل از تهیه پک کامل ، یک سرفصل از آن را همراه با دستورالعمل مطالعه «به طور رایگان» دریافت فرمایید. بدین منظور با شماره تلفن های 66903547 و 22360606 تماس حاصل نمایید یا جهت دانلود فایل نمونه رایگان به وبسایت ما به آدرس www.DLMgroup.ir مراجعه کنید.
ادعای ما این است که بهترین روش مطالعه مدارهای الکتریکی 1و2 ، DLM است. پیمودن این مسیر با شماست. ما اعتقاد داریم DLM هم کوتاهترین مسیر است ، هم سریعترین مسیر و هم پر ثمرترین مسیر.
ما معتقدیم هیچ راه دیگری برای رسیدن به درصد بالای 80% در «مدارهای الکتریکی 1و2» بجز استفاده از روش DLM وجود ندارد. بخصوص اینکه استفاده از این روش زمانی کمتر از یک چهارم مطالعه با روش های قدیمی را از شما می گیرد و می توانید از زمان صرفه جویی شده برای آمادگی بیشتر در سایر دروس استفاده کنید.
لطفا همین حالا نمونه فلش کارت های مدار الکتریکی 1 و 2 DLM را (سرفصل دوم از مجموع 12 سرفصل) «به طور رایگان» دریافت فرمایید.
تلفن گویا(24 ساعته) 66948781
66903547
66926205
66949187

سفارش از طریق SMS - نام و آدرس خود را ارسال کنید. ما با شما تماس می¬گیریم. 09193008563
مدیریت گروه ِDLM 22360606

تفاوت انسان های موفق با انسان های معمولی گاهی این است که انسان های معمولی از فرصت های به ظاهر کوچک یا ادعاهای به ظاهر کم اهمیت به سادگی عبور می کنند.

امیدواریم بتوانیم نقشی در موفقیت شما داوطلب گرامی ایفا نماییم.
بااحـــــترام
انتشارات تبلوردانش – گروه DLM

توجه: در آزمون کارشناسی ارشد 93 که اولین سال ارائه پک مدار DLM بود سوالی خارج از پک در کنکور مطرح نشد. هم اکنون پاسخ تشریحی سوالات ارشد 93 را (همراه با ذکر رفرنس از فلش کارت های DLM) از وبسایت ما www.DLMgroup.ir دانلود فرمایید.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۳
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های آموزش، کتاب آموزشی
جدیدترین آگهی‌ها