آگهی ویژه

فروش انواع مهتابی واترپروف (WATER PROOF)

فروش انواع مهتابی واترپروف (WATER PROOF)
مهتابی واتر پروف کاربرد های بسیاری دارد و می توان از آن در هر محیطی که نیاز به روشنایی باشد استفاده کرد. این محصول توسط مجرب ترین مهندسان طراحی و با استفاده از material درجه یک ساخته شده است. این مهتابی دارای حباب نشکن از جنس PMMA ساخته شده است که از پلیمر مصنوعی می باشد. PMMA بسیار شفاف، سخت، با مقاومت بالا در برابر اشعه ماوراء بنفش و هوا است. همچنین هدایت بالای نور شاخص ترین قابلیت این material است که تا 93 درصد نور را انتقال می دهد و این مقدار بیش تر از material های دیگر همانند شیشه یا پلاستیک است.
واژه واتر پروف (WATER PROOF) به معنی عایق قوی در برابر آب است و بدین ترتیب مهتابی در برابر نفوذ آب بسیار مقاوم عمل می کند. LEDهای مهتابی واتر پروف FEC – 4012 – 36W از نوع SMD است که از مزایای آن می توانیم به افزایش کارایی محصول، کاهش مصرف انرژی و تولید گرما، کاهش هزینه های برق مصرفی و افزایش طول عمر محصول اشاره کنیم. جهت حفاظت بیشتر از LED ها محصول دارای driver است تا با کنترل ولتاژ و نوسانات جریان مانع آسیب به LED ها شود.

تاریخ به روزرسانی: سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۷
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، برق صنعتی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها