آگهی ویژه

نمایندگی خرید و فروش دستگاه یون کروماتوگراف ریفربیش شده

کروماتوگرافی یونی (Ion chromatography) یا کروماتوگرافی تبادل یونی (Ion-exchange chromatography) نوعی کروماتوگرافی مایعی است که در نتیجهٔ برهم‌کنش‌های یونی صورت می‌گیرد. این روش از انواع روش های کروماتوگرافی مایع است بنابراین از نظر دستگاهوری و اجزاء و وظایف هرکدام مشابه روش کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا یا HPLC است. در این روش بین فاز متحرک، که معمولا به صورت محلول است و حاوی نمونه ای ست که دارای اجزاء قابل یونیزه می باشد، و فاز ساکن، که باردار است، به صورت تعادلی و برگشت پذیر تبادل یون انجام می شود.
فاز ساکن و متحرک هر دو قطبی هستند. فاز ساکن از پلیمر های سنتزی شامل گروه های متصل باردار تشکیل شده است که این گروه های باردار می توانند گروه های آنیونی یا کاتیونی باشند. گروه های آنیونی پیوند شده با رزین، برای جداسازی گروه های کاتیونی به کار می روند و بر همین اساس به آنها تبادل‌گرهای تعویض کاتیونی (cation exchange)، و این روش را کروماتوگرافی تعویض کاتیونی گویند.

شرکت شناسا پرتو ژن تامین کننده دستگاه یون کروماتوگراف می باشد .

ملزومات دستگاه یون کروماتوگراف ریفربیشد شده :
•ICSEG Dionex ICS 3000 Eluent Generator (EG) 1
•ICSDP Dionex ICS 3000 Dual Pump – Gradient & Isocratic 1
•ICSAS1 Dionex ICS 3000 Autosampler (AS1) 1
•ICSDC Dionex ICS 3000 DC – Conductivity Detector 1
•Computer and Chromeleon software

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شرکت شناسا پرتو ژن در تماس باشید .

تاریخ به روزرسانی: دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۴
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های پزشکی و سلامت، تجهیزات پزشکی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها