آگهی ویژه

ویرایش مقاله انگلیسی توسط ویراستاران آمریکایی

ویرایش مقالات و متون انگلیسی یکی از مهمترین مراحل برای تبدیل یک مقاله علمی به سطح آکادمیک و مورد پذیرش مجلات معتبر جهانی است و همچنین شرکتهای بسیاری برای ارتباط با شرکای خارجی خود، نیازمند ارسال نامه ها، متون قرارداد و غیره به صورت بسیار با کیفیت میباشند.

اگر هدف شما از ترجمه متن خود، ارسال مقاله به یک ژورنال بسیار با کیفیت، ارائه پروپزال برای دریافت پذیرش از یک دانشگاه خارجی، ارائه پایان ­نامه و رساله در یک دانشگاه خارجی و یا ارتباط با شرکا و مشتریان خارجی خود می­باشد، خدمات (گروه مترجمین ایران نیتیو) بهترین گزینه برای شماست.

همچنین در بسیاری از موارد در مرحله اصلاحات مقالات بین­ المللی، داوران از نویسندگان مقاله درخواست می نمایند تا متن خود را توسط یک ویراستار نیتیو انگلیسی زبان، ویرایش نمایند که این نوع خدمات (ایران نیتیو) میتواند نیاز معتبرترین ژورنالها را، به طور کامل و تضمینی رفع نماید.

ویراستاران این بخش، مستقیما در کشور آمریکا، کانادا، انگلیس و استرالیا به فعالیت مشغولند و هریک دارای تخصص دانشگاهی در یک رشته خاص می­باشند. گروه مترجمین ایران نیتیو برای اولین بار در ایران و با همکاری سه شرکت آمریکایی، انگلیسی/استرالیایی و کانادایی مقالات شما عزیزان را با بالاترین استاندارد جهانی ویرایش می نماید.

لازم به ذکر است انجام ویرایش مقاله انگلیسی، با گارانتی مادام العمر انجام می گیرد و این مورد، در سرتیفیکیت ارائه شده به شما نیز ذکر می گردد.

پس از انجام ویرایش مقاله، دو فایل به مشتریان گرامی تحویل میگردد که در فایل اول کلیه تغییرات ویراستار و کامنتها قابل مشاهده است و فایل دوم به صورت بازخوانی شده و نهایی بوده با اینحال ویراستاران کامنتهایی مربوط به بهبود کیفیت مقاله نیز در متن مقاله قرار میدهند که مشتری میتواند از آن به عنوان راهنمای بهبود کیفی محتوای مقاله استفاده نماید.

هم اکنون تماس بگیرید

وب سایت www.IranNative.com

ایمیل IranNative@gmail.com

تلفن تماس 09129330704

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۴
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، تایپ و ترجمه
جدیدترین آگهی‌ها