آگهی ویژه

فروش دستگاه چاپ بنر تي ام اس

خريد و فروش دستگاه چاپ فلکس و بنر کارکرده تخصص ماست

مشاوره ، خريد، فروش ومعاوضه چابگر بنروفلکس(آکبند و کارکرده) خدمات و پشتيباني ماشين آلات چاپ لارچ فرمت ما مفتخريم که از پيشگامان صنعت چاپ ديجيتال درايران مي باشيم: اين تجربه به شما تعلق دارد.
اگر قصد خريد دستگاه چاپ بنروفلکس داريد وچندماهي است که تنوع گزينه هاشما را سردرگم کرده است" مي توانيد روي مشاوره رايگان ما حساب کنيد.
همکاران حرفه اي وبا تجربه به شرايط مورد نظرتان، بهترين گزينه هاي نو و دسته دوم را به شما معرفي خواهد کرد. گستره وسيع چاپگرهاي لارج فرمت بنر و فلکس ازيک سوء تعدد ويژگي و قابليت هاي اين محصولات از سوي ديگر باعث شده تا خريد دستگاه چاپ اين روزها دشوار شده. شرکت tms مفتخر است تا اطلاعاتي دقيق وبي طرف را در مورد دستگاه هاي چاپ در اختيار شما قرار دهد و شما را از مرحله انتخاب تا خريد ياري کند.

بديهي است تعداد محصولات در بازار وسيع تراز اطلاعات محصولات گرد آوري شده است. اما سعي کارشناسان ما براين بوده است با راه اندازي واحد خدمات و پشتيباني لارج فرمت به کمک تکنسين ها ي مجرب و آموزش ديده دستگاهايي راکه کيفيت قابل قبولي دارند و همچنين سهم بيشتري از بازار را به خود اختصاص داده اند ودر دسترس هستند را انتخاب کرده و با خدمات پس از فروش (تعميرات، قطعات) و قيمتي که هرگز با دستگاه هاي آکبند هم رده خود قابل مقايسه نبوده ،نقد اقساط بفروش برساند

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۷
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های چاپ و تبلیغات، ماشین آلات
جدیدترین آگهی‌ها