آگهی ویژه

تولید و فروش سنگ مرمریت کرم توسط سنگبری گلدستون

سنگ مرمریت کرم ، سنگ دهبید ، سنگ مرمر ، سنگ مرمریت چهرک ، سنگ مرمریت مشکی نجف آباد و دهها نوع سنگ کم نظیر و مقاوم دیگر همچنین برخی از سنگهای خارجی مانند سنگ مرمریت امپرادور ترکیه ، سنگ مرمریت مارمارا ، سنگ مرمریت لته ، سنگ مرمریت کاپوچینو ، سنگ امپرادور اسپانیا و... از جمله سنگهایی هستند که توسط سنگبری گلدستون به بازار عرضه میشوند .
رنگ زیبای کرم سنگ مرمریت به جهت وجود لیمونیت در این سنگ میباشد . این سنگ به سبب مقاومت ، فشردگی و ساب پذیری بالا بهترین گزینه برای پوشش کف میباشد که در ابعاد 40*40 ، 60*60 ، 80*80 و یا حتی بسته به سفارش مشتری میتواند در ابعاد دیگر برش زده شده و به آنان عرضه شود .
سنگبری گلدستون کلیه محصولات سنگی خود را پس از عبور از فیلترینگ کنترل کیفی با مقرون به صرفه ترین هزینه به بازار عرضه میدارد . برای سفارش سنگ مرمریت کرم به این سنگبری کافیست با شماره های گلدستون تماس گرفته و یا به وب سایت آن مراجعه نمایید .

تاریخ به روزرسانی: چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۴
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، خدمات ساختمانی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها