آگهی ویژه

فروش وعرضه انواع محصولات فرهنگی هنری

فروش و عرضه بیش از 7000 محصول فرهنگی مختلف متناسب با تمامی سلیقه ها و سنین و با تخفیف های همیشگی و فوق العاده و سریعترین سیستم دسترسی

فروشگاه محصولات فرهنگی ربیع با بیش از 7000 محصول متنوع و فاخر در زمینه پوشا اسلامی آقایان و بانوان(انوان تیشرت و پیراهن و...)، انواع زیورآلات(انگشتر و دستبند و مچ بند و......) محصولات دفاع مقدس، راهیان نور و اربعین، محصولات تخصصی برگزاری هیئت(وسایل چایخانه، بیرق و کتیبه و..) ، کتب شاخص و برگزیده، عروسک و محصولات کودکان(تخته وایت برد،اسباب بازی و.. و صنایع دستی و محصولاتی مثل قاب موبایل ، شاسی عکس و جا کلیدی و.....در حال فعالیت می باشد.

فروشگاه اینترنتی محصولات و مصنوعات فرهنگی و هنری ربیع به همت جمعی از متخصصان و فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در سال 1392 شروع به کار کرد. هدف از تشکیل این کارگروه، نشر فرهنگ اسلامی برگرفته از سیره متعالی ائمه اطهار علیهم السلام و ادغام هنر های ناب ایرانی در زندگی اسلامی سطوح مختلف جامعه و پاسداشت جایگاه ارزشمند شهدا و ایثارگران تاریخ انقلاب اسلامی است و امروز با عنایت خداوند متعال، این مجموعه انقلابی یکی از برترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان محصولات و مصنوعات فرهنگی به طور ویژه در سطح کشور شناخته می شود؛ تهیه و تولید انواع البسه، منسوجات و نوشت افزار منقّش به نگاره های ارزشی و عرضه کتب فرهنگی و تولیدات عفاف و حجاب، تنها گوشه ای از فعالیت های این مجموعه می باشد.هممچنین تولید و عرضه انواع طرح های گرافیکی، عکس و چاپ های دیجیتال با محوریت های ملی و مذهبی به صورت حرفه ای نیز مورد توجه بسیاری از فعالان و علاقه مندان عرصه هنر و گرافیک قرار گرفته است. امید است در راه گسترش فرهنگ و سبک زندگی غنی اسلامی ایرانی و رفع دغدغه های مقام معظم رهبری در عرصه فرهنگ، گام موثری برداریم.

۷- آدرس :
قم خیابان صفاییه کوچه 28 فرعی 18 پلاک 242

۸- تلفن ثابت :
02537847504


۱۰ - شماره همراه :
09120512684
09137302839
۱۳ آدرس سایت :
https://rabi.ir

کانال تلگرام:
https://t.me/rabi_ir

کانال اینستاگرام :
https://www.instagram.com/rabi_ir/

لینک بازار اپلیکیشن :
https://cafebazaar.ir/app/ir.rabi.v3
محصولات فرهنگی
محصولات هنری
محصولات فرهنگی هنری
تهیه انواع البسه
تهیه انواع منسوجات
تهیه نوشت افزار منقش
عرضه کتب فرهنگی
تولیدات عفاف
تولیدات حجاب
تولیدات حجاب و عفاف
تولید طراح های گرافیکی
چاپ های دیجیتال
چاپ با طرح های ملی
چاپ با طرح های مذهبی
فروش انواع محصولات فرهنگی فروش محصولات فرهنگی مختلف
محصولات فرهنگی ربیع
محصولات در زمینه پوشاک
انواع تیشرت
انواع پیراهن
انواع زیور آلات
محصولات دفاع مقدس
راهیان نور
کتب شاخص
محصولات کودکان
محصولاتدقاب موبایل
شاسی عکس
جا کلیدی

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۶
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های لوازم، پوشاک
جدیدترین آگهی‌ها