آگهی ویژه

آموزش گیتار کلاسیک و سلفژ توسط حسین محمدی

حسین محمدی
ابتدا دوره‏های تئوری موسیقی و سلفژ را نزد مهدی قاسمی و دوره‏های آواز را نزد آزاده رضایی و ناربه چولاکیان گذراند و همزمان شروع به فراگیری گیتار کلاسیک نزد فرزاد دانشمند نمود . با ورود به دانشکده موسیقی دانشگاه هنر از اساتیدی چون علیرضا تفقدی ، دکتر مهرداد پاکباز ، گلفام خيام ، فرزين طهرانيان ، شریف لطفی ، حامد مهاجر ، میلاد عمرانلو و حمیدرضا دیبازر بهره گرفت .

وی سابقه اجراهای سازی در جشنواره فجر و دانشگاه هنر ، اجراهای آوازی متعدد با گروه کر شهر تهران و همچنين سرپرستی گروه آوازی دانشکده موسیقی را بر عهده داشته است . در زمینه آهنگسازی در مسترکلاسهای استاد احمد پژمان و امیرمهیار تفرشی پور و دوره‏های خصوصی محمدرضا تفضلی شرکت داشته و همچنین جایزه بهترین اثر جشنواره بهاره موسیقی را دریافت کرده است .
او همچنین صاحب قطعات متعددی برای گیتار ، آنسامبل‏های مختلف و ارکستر است و تنظیم آثار متعددی را برای ارکسترها و گروه‏های کر مختلف مانند ارکستر دانشکده صدا و سیما و گروه آوازی تهران بر عهده داشته است .

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۴
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های آموزش، موسیقی
جدیدترین آگهی‌ها