آگهی ویژه

فروش انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی و انواع چسب ها

فروشگاه رنگ یاس با تکیه بر دانش فنی به روز و با بهره گیری از کادر فروش و مشاوره مجرب و کار آزموده و متخصص در حال مشاوره و فروش و اجرای انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی و انواع کفپوش ها و پوشش های ضد خوردگی و رطوبت و ضد آب و عایق سازی های رطوبتی و ضد آب وآب بند سازی استخر ها وکلیه سازه ها و پوشش دهی های تخصصی می باشد و کلیه خدمات و محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش در اختیار کاربران محترم قرار می دهد.

فروشگاه رنگ یاس ارائه کننده انواع رنگهای ساختمانی و حلال ها و چسب ها و رنگ های هاویلوکس ، هادی و سحر و پایه های آب (اکریلیک )
رنگ اپوکسی - رنگ کوره ای - رنگ پلی اورتان - رنگ پودری - ترافیکی سرد و گرم
انواع رزین ها ی صنعتی-انواع تینر و حلال انواع تینر های صنعتی و تخصصی و سفارشی (تینر لوساید، تینر فوری، تینر کوره ای، تینر استخری و ... )

باهمکاری و استفاده از تجارب جناب آقای قربان متشکر حدادان رئیس سابق اتحادیه رنگ فروشان و تعاونی نقاشان ( ساختمانی و صنعتی )
همکاری با:
بیمارستان های میلاد - پیامبران- خاتم الانبیاء - پاستور نو - خانواده و ارگانهای دولتی از جمله : صنایع دفاع - صنایع شهید ستاری - مهمات سازی - راه آهن کل - مجلس شورای اسلامی - دخانیات - آتش نشانی مرکز - نیروی هوایی قصر فیروزه - ستاد مشترک ارتش و شرکت های خصوصی

تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۷
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، مواد شیمیایی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها