آگهی ویژه

فروش باطری و آداپتور مودم جیبی

باطری اورجینال مودم جیبی و آداپتور برق مودم جیبی و رومیزی موجود میباشد.
تعمیر مودم های مبین نت انجام میشود. مودم در اثر نوسان برق و یا اشکالات سخت افزاری مانند گرمای زیاد ممکن است آسیب ببیند. همچنین برخی موارد ممکن است در اثر اشکالاتی که برای قسمت سوئیچ آنتن بوجود می آید آنتن دهی مودم ضعیف شود. این اشکالات هم در این مرکز قابل تعمیر است.
مودم های وایمکس نیز در این مرکز قابل تعمیر میباشد. همچنین اشکالات نرم افزار مانند پروگرام کردن بایوس مودم نیز در این مرکز انجام میشود.
باطری انواع مودم و تعمیرات باطری مودمهایی که شارژ کمتری نگه میدارند و نیاز به تعویض دارند. بطور معمول یک باطری عمر متوسط دو تا سه سال در صورت استفاده کردن و یا استفاده نکردن دارد. البته طریقه استفاده صحیح از باتری مخصوصا مودم که در حین گیرندگی آنتن و دریافت و ارسال آن جریان زیادی رد و بدل میکند.
در صورت نیاز باتری مودم و تعمیر انها با شماره من تماس بگیرید.
برخی از دوستان بعد از خرید مودم و کارکرد آن دچار اشکال باتری آن میشوند. این اشکال در مودمهای همراه که دارای باتری هستند بوجود می آید.

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، لوازم جانبی
جدیدترین آگهی‌ها