آگهی ویژه

قالب بازی برای جوملا

قالب بازی برای جوملا
با داشتن و دانلود رایگان این فایل می توانید برای سایت های بازی و گیم خوب طرح ها و تم های زیبا و جذابی را خلق نمایید . این تم که با رنگ بندی جذاب و متنوعی آماده شده است مناسب برای طرح های سایت های بازی و گیم می باشد که می تواند با جذاب بودن خود کاربر های زیادی را به خود جذب نمایید.
یک نکته ای که می توان راجب این تم زیبا بیان کرد که می تواند با حجم کم در سایز های متفاوتی نمایش داده شود. این پوسته پیش فرض های زیبا و دیدنی را دارد که می توانید از آ ن ها بهد راحتی استفاده نمایید.
گرافیک دانلود اینبار با مجموعه ی زیبا و خارق العاده ی فایل لایه باز قالب آماده سایت خدمت شما طراحان گرافیک رسیده است.
این فایل ها کاملا لایه باز و فرمت psd میباشد که میتوانید به آسانی با تغییر روی هر یک از لایه ها به طرح مد نظر خود برسید.
این فایل شامل قالب تقویم ، قالب دکمه ، قالب هدر و منوی سایت و .. میباشد که میتوانید با مراجع به صفحه پیشنمایش تمامی طرح ها را مشاهده نمایید.

دانلود قالب تقویم سایت
با دانلود قالب تقویم که یکی از طرح های این بخش است می توانید تقویم های زیبایی را بارای سایت خود طراحی نمایید.
طراحی فایل لایه باز قالب آماده سایت
استفاده صحیح و بکارگیری بجای عناصر و دکمه‌ها در صفحات وب، سایت شما را برای بازدیدکننده‌ها جذاب‌تر کرده و باعث اثر بخشی بهتر محتوای سایت شما بر روی مخاطبین ‌می‌باشد.

دانلود گرافیک :
گرافیک دانلود ، بزرگترین مرجع فایل گرافیک ایران با هزارن پکیج گرافیکی در خدمت شما گرافیست های محترم است.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۱
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، طراحی وب
جدیدترین آگهی‌ها