آگهی ویژه

آموزش تعمیرات پرینترهای اپسون

آموزش تخصصی تعمیرات پرینترهای اپسون لیزری، سوزنی و جوهر افشان در کامتک بصورت فشرده و هر روز برگزار میشود. کارشناس و تعمیرکار پرینتر اپسون با سابقه طولانی در تعمیرات این دستگاه به شما بصورت کاربردی و عملی آموزش میدهد. آموزش در کارگاه تعمیرات با مدلهای مختلف پرینتر اپسون باعث یادگیری درست و کیفیت عالی برای به نتیجه رسیدن در بازار کار است. مهمترین دقدقه کسانیکه دوره آموزش تعمیرات پرینتر اپسون را میآیند کیفیت آموزش و روش تدریس این دستگاه است که ما در این کارگاهها بصورت تخصصی فقط اپسون را آنالیز و تشریح میکنیم و البته با پرینترهای کنون و اچ پی مقایسه میکنیم.
بهترین نتیجه را کسانی در آموزش تعمیرات پرینتر اپسون بدست میآورند که زیر نظر تعمیرکار آموزش ببینند و کار عملی رو پرینترهای اپسون انجام دهند. آموزش مکانیک پرینتر و آموزش شارژ کارتریح پرینتر اپسون از جمله سرفصلهای آموزش تعمیرات پرینتر اپسون میباشد.
آموزش تعمیرات پرینتر اپسون سوزنی، آموزش تعمیرات پرینتر جوهرافشان اپسون و آموزش تعمیر پرینتر لیزری اپسون از جمله بخش های آموزشی میباشد.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
آدرس: ضلع جنوب شرقی میدان ولیعصر
شماره تماس: 09192703053
شرکت انفورماتیک کامتک
آدرس سایت: tamiraat.net/office/pages/printer-repair
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
در زیر برخی از سرفصلهای کلاس تعمیر چاپگر اپسون آورده شده است:
آموزش تعمیرات پرینتر پرو 9000 کنون و 1410 اپسون
آموزش تعمیرات چاپگر جوهر افشان اپسون
آموزش تعمیرات پرینترهای سوزنی اپسون
آموزش ریست برد پرینتر پرو 9000، 4840، کانن و 1410، p50 اپسون
آموزش ریست کارتریج های پرو 9000
آموزش تعمیر ارور 5100، 5110، 6500، a600 ،b500 و غیره
نصب مخزن بروی پرینتر برای صرفه جویی در هزینه خرید کارتریج
آموزش ایجاد تغییرات اساسی و دادن آموزش کامل برای چاپ سی دی با پرینتر pro 9000 canon و 1410 EPSON
در آموزش تعمیر پرینتر اپسون تعمیرات پرینترهای تحت شبکه، تانکی کردن کارتریج پرینتر اپسون برای عکاسی ها و آموزش تعمیر مکانیک دستگاههای سه کاره و یا آموزش تعمیر پرینترهای چند کاره اپسون بطور مفصل ارائه میشود. دستگاه چاپگر اپسون در کارگاههای کامتک برای تعمیر و عیب یابی و تمرین بیشتر جهت کار عملی موجود میباشد. برای اطلاع از سرفصلهای دوره‌ آموزش تعمیرات چاپگر اپسون به صفحه سایت مراجعه کنید یا تلفن بزنید. همچنین برای رفاه حال کارآموزانی که از شهرستان میخواهند دوره تعمیرات چاپگر اپسون را شرکت کنند خوابگاه در نظر گرفته شده است. آموزش از راه دوره تعمیرات پرینتر اپسون بصورت جزوه و سی دی موجود میباشد. برای دریافت جزوه آموزش تعمیرات پرینتر اپسون به زبان فارسی و انگلیسی با کامتک تماس بگیرید. قبل از تماس برای اطلاع از سرفصلها و قیمت به سایت مراجعه کنید.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۷
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، ماشین های اداری
جدیدترین آگهی‌ها