آگهی ویژه

دستگاه لیزر خانگی موهای زائد تریا پریسیژن

لیزر از بین برنده‌ی موهای زائد تریا پریسیژن، یک لیزر خانگی کوچک و ارگونومیک برای درمان موهای زائد است (دارای تأییدیه‌ی FDA) که به طور خاص برای نواحی کوچک‌تر و حساس‌تر پوست، مانند خط بیکینی، صورت و زیربغل‌ها طراحی شده است. (آقایان به خاطر تراکم موهای صورت‌شان نباید از آن استفاده کنند). این دستگاه جمع و جور و بسیار سبک از همان تکنولوژی لیزر دایود بهره می‌برد که با هدف گرفتن ملانین موجود در ریشه‌ی مو و بدون آسیب رساندن به بافت اطراف می‌تواند فولیکول‌های مو را برای همیشه از کار بیندازد و آن‌ها را غیر فعال کند.
لیزر از بین برنده‌ی موهای زائد تریا پریسیژن برای اشخاصی با رنگ پوست روشن تا متوسط در نظر گرفته شده است. بنابراین، اگر رنگ پوست شما قهوه‌ای تیره یا سیاه است، این لیزر برای شما مناسب نیست. بعلاوه، اگر رنگ پوست ناحیه‌ی مورد نظر شما برای این لیزر مناسب نباشد، تریا دارای حسگری است که به شما اجازه نخواهد داد که بتوانید لیزر را به کار بیندازید.
دریافت ویدئوهای دستگاه با ارسال پیام تلگرام به 09120656550

قیمت: 2,100,000 تومان
تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۰
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های پزشکی و سلامت، لوازم آرایشی
جدیدترین آگهی‌ها