آگهی ویژه

گروه مشاوره پروژه های دانشگاهی TMT

تعدادی از فارغ الاتحصیلان دانشگاه های معتبر تهران (امیرکبیر ، علم وصنعت و شریف) خدمات مشاوره ای در قالب پروژه های دانشجویی و دانشگاهی را در قالب پایان نامه ، پروپوزال و چاپ مقالات ISI در مقاطع تحصیلی کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا ، را در کمترین زمان و بهترین کیفیت ارائه می دهند. مشاوره در رابطه با پروژهای مهندسی مکانیک مهندسی مواد و متالورژی ، مهندسی عمران ، مهندسی برق ، مهندسی پزشکی و مهندسی کامپیوتر قبول می شود.
پروژه های شبیه سازی مهندسی مکانیک ، مهندسی متالورژی و مواد ، مهندسی پزشکی و مهندسی عمران با استفاده از نرم افزارهای ANSYS ، Abaqus ، COMSOL Multiphysics ، Matlab ، ETAB ، SAP2000 ، AutoCAD ، CATIA ، SolidWorks ، Autodesk Inventor SILVACO ، ، TiberCAD Deform-3D Simuforge و بسیاری نرم افزارهای دیگر به صورت کاملا حرفه ای ارائه می گردد و در صورت نیاز توانایی آموزش نیز به مشتریان عزیز وجود دارد.
هم چنین برنامه نویسی نیز در قالب پروژه های شبیه سازی و دانشجویی با استفاده از زبان های Matlab ، Visual C++ ، Visual Basic ، Visual Fortran ، Python و غیره نیز با توجه به نیاز مشتریان صورت می پذیرد.
نمونه هایی از پروژه های صورت پذیرفته توسط این گروه به شرح زیر می باشد:
شبیه سازی بیومکانیکی چسبندگی سلول کندروسیت با استفاده از روش المان محدود و نرم افزار ANSYS (Cohesive Zone(
شبیه سازی بیومکانیکی و آنالیز تنشی ایمپلنت های استخوان فمور با استفاده از نرم افزار ANSYS
شبیه سازی بیومکانیکی استنت های قلبی عروقی و بررسی مکانیک سیالاتی تاثیر وجود استنت بر جریان خون با استفاده از نرم افزارهای ANSYS و COMSOL Multiphysics
شبیه سازی سلول های خورشیدی DSSC با استفاده از نرم افزارهای COMSOL Multiphysics ، SILVACO و Matlab
شبیه سازی الکتروشیمیایی آبکاری مس و بررسی سینتیک مکانیزم الکتروشیمیایی با استفاده از نرم افزار COMSOL Multiphysics
شبیه سازی تنش پسماند در جوش فولاد زنگ نزن 316 به روش TIG (GTAW( با استفاده از نرم افزار ANSYS
شبیه سازی تنش پسماند ، استحکام تسلیم و ریزساختار جوش FSW و FSP ورق آلومینیوم 6061 با استفاده از نرم افزار Deform-3D
شبیه سازی مکانیکی و آنالیز تنش ویبرو کانوایرهای شرکت فرو آلیاژ ایران با استفاده از نرم افزار ANSYS Workbench
شبیه سازی مکانیکی و آنالیز تنش توربین روتورهای موتور توربو شفت ، هواپیما سازی سهای اصفهان با استفاده از نرم افزار ANSYS Workbench
شبیه سازی دینامیک سیالاتی کمپروسورهای موتور توربو شفت ، هواپیما سازی سهای اصفهان با استفاده از نرم افزار ANSYS Workbench

هم چنین به تازگی گروه مشاوره پروژه های رشته های علوم انسانی و پزشکی نیز در این مجموعه به وجود آمده و مشاوره و اجرای پروژه های رشته های تاریخ ، ادبیات ، جامعه شناسی ، روان شناسی ، پزشکی ، داندان پزشکی ، داروسازی و غیره نیز پذیرفته می شود.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۷
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، پروژه دانشجویی
جدیدترین آگهی‌ها