آگهی ویژه

اورینگ،ورق کتان ونوار اسفنجی کیمیا صنعت

صنایع لاستیک سازی کیمیا صنعت توانایی تولید انواع ورق های لاستیکی منجید دار و بدون منجید ، دو رو صاف ، یک رو صاف - یک رو آجدار ، کتونی ، پلی استردار ، ورقهای نئوپرن و... در متریالهای زیر را دارد:
NBRورقهای لاستیکی از جنس
که در کنار خواص مکانیکی خوب دارای مقاومت بالا در برابر روغن ها و همچنین در برابر فرسایش و سایش است.

. SCMورقهای لاستیکی از جنس
که در مقابل محلول های خورنده بسیار قوی مانند هیپوکلریت سدیم،اسید و بازهای مختلف در درجه حرارت بالای 150 درجه سانتی گراد مقاومت بسیار بالایی دارد
ورق لاستیکی سیلیکون که این نوع ورق دارای مقاومت حرارتی بالا و انعطاف پذیری عالی در دمای پایین بوده و مقاومت خوب در برابر فرسودگی و تابشUV در درجه حرارتهای بالا داشته و عایق خوب الکتریکی می باشد لذا در صنایع الکتریکی و الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد . انواعی از این ورق با گرید بهداشتی قابل تولید است.
NBR.SBRورق های لاستیکی از جنس
که دارای مقاومت بسیار خوب سایشی بوده برای کاربرد هایی که مقاومت الکتریکی تا حد 47 کیلو ولت را نیاز دارند مورد استفاده قرار می گیرد .
1. ورق پلی یورتان که مقاومت بسیار بالایی در برابر سایش دارند

صنایع لاستیک سازی کیمیا صنعت قادر به تولید انواع نوارهای طولی لاستیکی و اسفنجی در سطح مقطع و متراژ مختلف بر اساس نیاز مشتری در انواع متریالهایی مانند VITON , EPDM , NBR , SBR , EVA , PVC SILICON و...می باشد .
این واحد آمادگی تولید انواع نوار اسفنجی گرد در سایزهای 2.8 ، 3.5 ، 4 ، 5 ، 6 ، 7 ، 8 ، .... ، 40 ، 45 و 50 را دارد.
انواع نوارهای لاستیکی اسفنجی پشت چسب دار برای مصارف مختلف صنعتی
انواع نوارهای طولی لاستیکی دور سرند دوغاب در صنعت کاشی و سرامیک
انواع نوارهای طولی آببندی ،لرزش گیری و درزگیری درب خودروها
انواع نوارهای طولی اسفنجی مورد استفاده در تابلوهای برق
انواع نوارهای طولی لاستیکی و اسفنجی مورد مصرف صنایع آب و فاضلاب و صنایع ریلی
انواع نوارهای لاستیکی درب سردخانه ها
انواع نوارهای اسفنجی گرد و مثلثی
نوار سیلیکونی
توضیحات
این نوارها دارای سختی حدود 55 شر [1] و تغییر شکل حدود 205 درصد در پارگی هستند و به علت خواص انعطاف پذیری بالا در مقابل لرزش، افزایش حجم و پیچش کویل مقاومت کافی دارند. عایق حرارتی، مقاومت دی الکتریک در محدوده دمایی طولانی، مقاومت در برابر جرقه، نشت جریان و تخلیه الکتریکی و مقاومت در برابر رطوبت و گرد و غبار از ویژگی های نوارهای سیلیکونی است.
نوارهای لاستیکی با توجه به خواص لاستیک مانند مقاوم بودن در برابر شرایط محیطی و خاصیت درزگیری ، گردگیری ، آب بندی و لرزش گیری کاربردهای متنوعی را در صنایع مختلف به خود اختصاص داده است.
http://www.kimialastic.com

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، سایر
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها