آگهی ویژه

تامین کیسه جامبوبگ - کیسه جامبو و کیسه بیگ بگ

شرکت پرتو صنعت راین ارائه دهنده کیسه های جامبو بگ و کیسه بیگ بگ و کیسه صنعتی با جنس پلی پروپیلن با ظرفیت های متفاوت از 500 کیلو گرم تا 2 تن میباشد . این کیسه ها برای بارگیری محموله صنایع مختلف اعم از پتروشیمی ، سیمان ، مواد معدنی و ... مناسب بوده و مورد استفاده قرار میگیرد . کیسه ها به دو صورت لایه دار و بدون لایه قابل ارائه است . ضمنا این شرکت قابلیت ارائه کیسه بصورت یک رو و دو رو چاپ را دارد . با توجه به اینکه این شرکت کلیه فرآیند تولید از تبدیل رزین پلی پروپیلن در دستگاه اکسترودر به فیلم و سپس تبدیل آن به نخ پلی پروپیلن و بافت تسمه و پارچه و نهایتا دوخت کیسه های جامبوبگ و چاپ را خود بر عهده دارد ، لذا امکان تولید در کوتاهترین زمان ممکن و با کیفیتی در حد انتظار خریدار میسر میباشد .

تیم ما در تلاش است تا در هر زمان پاسخگوی خریداران محترم بوده و همچنین از زمان تحویل کیسه های جامبوبگ به مشتری تا رسیدن محموله به مقصد با توجه به اصل مسئولیت پذیری در کنار مشتریان خود باشد .برای اطلاعات تکمیلی به آدرس ذیل مراجعه نموده و یا با تلفن همراه تماس حاصل فرمائید .

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های لوازم، لوازم منزل
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها