آگهی ویژه

کیمیا الوان هرمس : تولید کننده رنگ وایت برد

تولید کننده رنگ وایت برد
مرکبهای چاپ کارتن
پوشش های انتی باکتریال

این شرکت از با کیفیت ترین مواد اولیه اروپایی ساخته شده است. قدرت چسبندگی فوق العاده، خاصیت پاک شوندگی دایمی و پوشش بسیار مناسب روی سطوح فلزی از مزایای این رنگ ها می باشد. این محصول دارای مقاومت مناسب در برابر زرد شدگی در کوره بوده و ایجاد سطحی صاف و براق می کند که در برابر هرگونه خط و خش مقاوم است برای استفاده از این رنگ بایستی سطح فلز چربی زدایی گردد و عاری از هرگونه زنگ زدگی باشد. سپس این رنگ با تینر مخصوص تولیدی این شرکت رقیق شده و توسط پیستوله بر روی سطح پاشیده می شود این محصول از لحاظ کیفیت با نمونه های خارجی آن برابری می کند و از لحاظ قیمت بسیار به صرفه تر است.

رنگ کوره ای گرین برد:
این محصول پس از پاشش، با ایجاد سطحی مناسب، شرایط را برای نوشتن با انواع گچ های تحریر ایجاد نموده و پس از پاک شدن توسط تخته پاک کن اثری از گچ بر روی تابلو باقی نمی ماند. شرایط استفاده از آن همانند رنگ های کوره ای وایت برد است.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۰
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های لوازم، اداری
جدیدترین آگهی‌ها