آگهی ویژه

سیمان نفوذگر، کریستال شونده و آب بند بتن

ماده آب بند ،نشت گيرو نفوذ گر نانو برپایه سیمان بوده و جهت آب بندي ومحافظت سازه در برابر آب ومواد شيميائي ومخرب در هر نوع سازه بتني بکار ميرود وداراي ويژگيهاي زير مي باشد

- نشت گير 100% بتن
- بدون آلوده کردن آب شرب
- چسبندگي 100% به بتن اوليه
- مناسب براي بتن آسيب ديده
- قابليت نفوذ پذيري به عمق 90 سانتيمتري سازه
- قابل استفاده در کليه سازههاي بتني(سدها،مخازن،استخرها،کلاريفايرها)
- سازگار با تنفس بتن
- يک عمر گارانتي وکاربري آسان

www.nanospadan.ir

روشهای استفاده از nano cx800

1ـ در مخازن، آب نماها، تونلها، محفظه هایی که در داخل آنها شیرآلات و تجهیزات مکانیکی و الکتریکی قرار دارند (مانند تصفیه خانه های کنار استخرها) معمولاً به علت نشت آبهای تحت العرضی و زیرزمینی دچار نشت میشوند، میتوان از Nano cx800 استاندارد که به صورت رقیق با قلموی بزرگ، پس از تمیز نمودن سطوح بتونی، بر روی آن اجرا میشود.

2ـ در کف استخرها و آب نماها که دچار ترکیدگی شدید گردیده اند پس از برداشتن بتون کهنه و یا بازسازی بتون آسیب دیده میتوان از Nano cx800 استاندارد به صورت دوغاب استفاده کرد.

3ـ در ترکیدگیهایی که قطر شکاف حدود 2 میلیمتر بیشتر باشد (دیواره و یا کف) می بایستی با ابزار مکانیکی، عرض شکاف را بیشتر نمود و سپس از nano cx800 در روی نقاط معیوب استفاده نمود.

نکات قابل توجه :

الف ـ همانگونه که مستحضرید سیمان جدید بر روی سیمان قدیمی پیوند ندارد فقط با استفاده از nano cx800 این معضل برای همیشه برطرف خواهد شد.
ب ـ فراموش نکنید که nano cx800 حدود 30 سانتیمتر در داخل بتون، سنگ، آجر نفوذ کرده، پس از فعال شدن کریستالها اجازه عبور آب را از داخل و یا خارج به بتون نمی دهد.
ج ـ nano cx800 بر پایه سیمانها بوده، بنابراین هیچگونه آلودگی مانند مواد قیری و یا اپوکسی ها برای آب شرب ندارد.
د ـ عمر قانونی nano cx800 مانند عمر بتون است و هرگز آسیب نمی بیند.
ه ـ روش اجرائی سریع و آسان nano cx800 از مزایای آن محسوب میشود.
ت ـ ارزانترین و مطمئن ترین روش بازسازی سازه های بتونی فقط cx800 nano میباشد.




تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۳
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، ایزولاسیون
جدیدترین آگهی‌ها