آگهی ویژه

تور کیش ارزان قیمت و تور کیش لحظه آخری فهیم گشت تهران

آژانس مسافرتی فهیم گشت مجری تورهای داخلی و خارجی: تور کیش

تور مشهد

تور تایلند

تور کیش ارزان قیمت

تور کیش لحظه آخری

تور ایرانگردی مارکوپولو

تور مالزی

تور اروپا

تور دبی

تور گرجستان

تور هندوستان

تور ارمنستان

و سایر تورهای داخلی و خارجی

اگر برای تعطیلات نوروز خود و فرزندانتان برنامه ریزی نکرده اید,پیشنهاد ما در فهیم گشت به شما شرکت در تور کیش فهیم گشت است. چرا که فهیم گشت با قیمت بسیار مناسب و ارائه تمامی خدمات تورهای مسافرتی بهترین تور مسافرتی را برای شما در نظر گرفته است.

شما با شرکت در تور ارزان قیمت کیش میتوانید از تمامی جاذبه های گردشگری کیش دیدن کنید و لذت یک سفر تکرار نشدنی را برای خود و همراهانتان و فرزندان عزیزتان رقم بزنید.

جاذبه های گردشگری کیش:

شهر باستانی حریره:سم ای نشهر باستانی را شاید شینده باشد که به عنوان یکی از مجموعه های جذاب باستان شناسی این روزها در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است.

خانه اعیانی:این خانه یادآور خانه های چند خانواری و باستانی است که در گذشته بیشتر در یزد و کاشان دیده می شده است.

روستای باغو: خاک این منطقه بسیار حاصلخیز است و به همین علت انبوهی از درختان متفاوت را می توان در آن دید که برخی از آن ها بسیار قدیمی و کهنسال هستند و زیبایی چشمگیری دارند.

شهر زیرزمینی کاریز: شهر زیر زمینی کاریز یکی از شگفت انگیزترین شهرهای زیرزمینی است که تا به حال کشف شده است.

کشتی یونانی:در غرب جزیره کیش کشتی بزرگی به گل نشسته است که دیگر نیازبه معرفی ندارد چرا که به عنوان یکی از نمادهای گردشگری کشور به حساب می آید

سواحل کیش:
ساحل و دریا همیشه یکی از جاذبه های گردشگری در تمام دنیا بوده است و سواحل کیش نیز دارای خصوصیاتی بیشتر از یک ساحل معمولی هستند.

ورزش های دریایی:یکی از جاذبه های کیش انواع ورزش ها و تفریحات آبی است که می توان در آن انجام داد. آب های آرام این امکان را می دهد تا بسیاری از ورزش ها از جت اسکی تا غواصی در آن انجام شود.

پس برای شرکت در تور کیش فهیم گشت عجله کنید. تنها یک تماس کافیست.


تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۶
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های گردشگری، تور داخلی
جدیدترین آگهی‌ها