آگهی ویژه

پروتزهای ثابت و متحرک

پروتز به هر جسمی که به طور مصنوعی ساخته شده و جایگزین یک عضو از دست رفته بدن انسانی میشود اطلاق میگردد. در زمینه دندانپزشکی پروتزها معمولا جایگزین دندانهای از دست رفته میشود ولی تنها شامل این مورد نیست و در مواردی که قسمتی از فک به دلایلی مثل سرطان و تصادفات و غیره از بین میرود توسط پروتز های مصنوعی که ساخته میشود جایگزین میگردد.در زمینه جایگزینی دندانهای از دست رفته ما از سه نوع پروتز استفاده میکنیم که شامل پروتز های متحرک ثابت و ایمپلنتها میشود که خود نوعی از پروتز ثابت میباشد.
شاید بتوان گفت استفاده از پروتزهای کامل در اثر پوسیدگی‌های دندانی در آینده به صورت افسانه‌ای فراموش‌شده درآید. در حال حاضر ، هزاران بیمار با بی‌دندانی کامل و عوارض ناشی از آن ، راه‌ چاره را در استفاده از پروتزهای کامل می‌یابند. برای اینکه نتایج درمان در پروتزها مطلوب باشد ، باید نکاتی مد نظر قرار گیردتا بتوان پیش‌ بینی درستی از سرانجام کار داشته باشیم.
سن: به‌طور معمول ، بیماران جوان‌تر که از سلامت بهتری برخوردارند و می‌توانند کنترل عصبی عضلانی دقیق‌تری داشته باشند ، گزینه‌های مناسب‌تری برای استفاده از پروتز هستند.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های پزشکی و سلامت، دندان پزشکی
جدیدترین آگهی‌ها