آگهی ویژه

شرکت ایران روتک

شرکت ایران روتک همراه با ۳۰ سال تجربه فعالیت صنعتی در حال حاضر پیشرو در زمینه ارائه دستگاه ها و ماشین آلات لیزری و عرضه کننده تمامی قطعات یدکی، به صورت گسترده و فراگیر و با دیدی کاملا مهندسی در بخش کیفیت و هزینه به شکلی قدرتمند در خدمت صنعت میهن عزیز اسلامی می باشد. ما مفتخریم با بکارگیری سه گروه مهندسی در بخش های طراحی ، تولید و بازرگانی با حضور نیروهایی جوان و بروز همراه با تجربه های تخصصی در زمینه های مکانیک و برق به بررسی و تست دستگاه های لیزری که تا کنون عرضه و مورد استفاده قرار گرفته اند بپردازیم و با استخراج مشکلات کلی و جزیی این دستگاه ها و تکیه به تجربه مهندسین خود در بخش های مختلف و دیزاین دقیق درارگونومی ؛ کارکرد و کیفیت ، دستگاه هایی کنیم که بدون تردید در آینده ای نه چندان دور تغییراتی بزرگ در این زمینه رخ خواهد داد. بکارگیری نیروهای فعال و با تجربه، استفاده از تکنیک ها و ماشین آلات روز دنیای صنعت لیزر، ارائه رقابتی ترین قیمت ها و هزینه در بازار ، شرکت ایران روتک را همانند سال های گذشته در بین سایرین ممتاز نموده است. با توکل به خداوند متعال و استفاده از دانش های بروز بومی و همت و تلاش مهندسین جوان شرکت ایران روتک ، این تحول بزرگ را در آینده صنعت ایران بزرگ و اسلامی با شما سهیم خواهیم بود.

در بازار کنونی، کیفیت، دقت و محاسبات دقیق مهندسی در زمینه های برق و مکانیک محصولات ارائه شده برای اراده محصولات بهتر اتفاقی نمی باشد و ما تمامی توانایی خود را در قالب کالایی که برای مشتریان خود عرضه نموده ایم، به همگان اثبات کرده و با تکیه بر داشته های خود سایر دستگاه های ارائه شده توسط رقبای خود را به چالش میکشیم . شما می توانید قدرت و توانایی های شرکت ایران روتک را تنها با یک تماس تلفنی در زمینه قیمت محصولات و ردیافت اطلاعات تخصصی در زمینه لیزر و برق را تجربه کنید.

برند ایران روتک نه تنها به عنوان عرضه کننده محصولات لیزری بلکه به عنوان مشاور تجاری و مهندسی شما در زمینه های مرتبط، همراه شما در خریدی مطمعن و با صرفه در کنار کارایی بالاتر در خدمت شما خواهد بود. فراموش نکنید با دارا بودن اطلاعات بالاتر هیچ وقت در خرید با ضرر مواجه نخواهید شد .

http://iranrotec.ir/

قیمت: 1,000 تومان
تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های چاپ و تبلیغات، ماشین آلات
جدیدترین آگهی‌ها