آگهی ویژه

تولید تخصصی انواع سنگ ساختمانی

تولید تخصصی انواع سنگ ساختمانی

تخصصی ترین مرکز تولید و عرضه
سنگ عباس آباد ایران مهر
صنایع سنگ ایران مهر



نکات مهم در تولید سنگ تراورتن عباس آباد
1.به کار بردن ماستیک مناسب از لحاظ کیفیت و رنگ
2.برش دقیقِ (به اصطلاح، تیز و شیشه ای) کناره ها و سر پلاک های سنگ، مورب نبودن زوایا ( به اصطلاح، کونیک (Conical) نبودن) و قائمه بودن تمام زوایای سنگ (گونیا بودن)
3.پرداخت و ساب آینه ای با رفکلس بالا
4.و در نهایت، سُرت دقیق و یکدست سنگ حتی برای پلاک های درجه ۲
مرتب کردن (به اصطلاح سُرت کردن) سنگ تراورتن به معنای جدا کردن پلاک های سنگ یک طرح و یک رنگ از همدیگر در طول تولید و انباشت آنان در دسته های بزرگ قابل فروش است. تنوع بسیار بالای طرح و رنگ در سنگ عباس آباد باعث گشته که سُرت کردن آن بسیار سخت تر از آنچه از بیرون به نظر می رسد باشد. چندین عامل دست به دست هم می دهند تا در نهایت سُرت یکدست و دقیق در دسته های قابل فروش یک کارخانه ایجاد گردد: اول، مشی کلی و سیاستگذاری مدیریت کارخانه مبنی بر ارائۀ محصولی استاندارد و برخورد صادقانه و سالم با مشتریان. دوم، وجود تیم مشورتی و نظارتیِ سُرت در کارخانه به منظور به حداقل رساندن اشتباه در تشخیص؛ چرا که دسته بندی و سُرت بندی ایده آل سنگ عباس آباد نیاز به قدرت تشخیص بالا، ذوق و سلیقه برای گزینش طرح و رنگ های گوناگون ، و دقت و نظارت فوق العاده به منظور پرهیز از خطاهای رایج دارد. سوم: امکان مکانی و فضایی نمایشگاه کارخانه برای جداسازی دسته ها با دقت بالا.
باعث افتخار است که نمایشگاه سنگ ایرانمهر توانسته است در تمامی موارد فوق الذکر موفق، و زبانزد مشتریان عزیز باشد. دسته بندی سنگ عباس آباد در ۱۰۰ کد متفاوت و مجزا، سُرت بندی در سه مرحله، تیم ۵ نفرۀ سُرت، سالن بزرگ نمایشگاه با فضا و نور کافی، از جمله عوامل سُرت بندی موفق در نمایشگاه واحد تولیدی ایران مهر بوده است. خوشبختانه، پشتوانۀ چند سالۀ رضایت کامل مشتریان، بهترین نشان بر موفقیت مجموعۀ تولید و فروش سنگ ایران مهر در انجام بهترین ها بوده و خواهد بود.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۶
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، مصالح
جدیدترین آگهی‌ها