آگهی ویژه

آسیاب عطاری رومیزی - نیمه صنعتی مدل 1000

فروشگاه شایان کالاتولید و عرضه کننده انواع مختلف آسیاب خانگی و صنعتی در ظرفیت ها و سایز های مختلف جهت کاربردهای گوناگون ، اگر بدنبال آسیاب جمع و جور و کوچک بصورت رو میزی هستید ، آسیاب عطاری - نیمه صنعتی مدل 1000 مناسب شماست ، این آسیاب که دارای موتوری با قدرت بیست و هشت هزار دور در دقیقه بوده ، میتواند با صدای بسیار کمی ، هر نوع موادی را چه سخت باشد چه نرم ، با کمترین میزان گرد و غبار و سرعت و قدرت بسیار زیادی تبدیل به پودر کند ، جنس تیغه و بدنه این دستگاه از استیل بوده ، دارای مخزنی دو لیتری با سه لایه از جنس فلزی مقاوم و همچنین ضد زنگ می باشد .
جنس درب این دستگاه از جنس پیرکس بوده و برای اینکه دستگاه ، مقاومت و کارایی خیلی بیشتری نسبت به مدل های مشابه در بازار داشته باشد ، فن خنک کننده موتور بسیار قوی ای بر روی موتور این دستگاه طراحی شده است.
ابعاد این دستگاه 39x20 سانتی متربوده و دارای وزنی معادل 4 کیلوگرم می باشد.
همچنین دارای متعلقاتی نظیر تیغ یدکی ، مسل باز و بست کردن تیغ و یک سی دی راهنمای استفاده آسیاب استیل مدل 1000 میباشد.
این آسیاب بطوری طراحی شده که میتوان از آن در جاهایی نظیر عطاری ها ، رستوران ها ، قنادی ها ، آزمایشگاه ها و خانه استفاده کرد و گیاهان و ادویه جاتی مثل دارچین ، فلفل خرد نشده ، زرد چوبه ، زیره ، سیاه دانه و حتی مواد شیمیایی و یا معدنی سختی نظیر سنگ نمک ، لیمو خشک ، پسته ، برنج و غیره را خرد و پودر کرد.
آسیاب عطاری - نیمه صنعتی مدل 1000 تا یک سال گارانتی دارد.

تاریخ به روزرسانی: دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۱
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، تولید
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها