آگهی ویژه

گریتینگ فولادی

یکی از انواع گریتینگ نوع فلزی (فولادی) یا گریتینگ دست ساز می باشد. این نوع گریتینگ که از پر استفاده ترین ها در صنایع مرتبط می باشد را از مواد خام با جنس فولاد از نوع CK45 و یا ST37 بنا بر نیاز و نقشه طراح تولید می شود.
گریتینگ فولادی در سه نوع «تسمه در تسمه»، «تسمه در نیم تسمه» و «تسمه در میلگرد» ساخته می شود. از گریتیگ های تسمه در تسمه و تسمه در نیم تسمه بیشتر در جدول بندی خیابان ها، راهروها، پل ها و از این دست استفاده می شود. اما بیش از 60 درصد صنعت از گریتینگ تسمه در میلگرد استفاده می کند. آن هم به علت وزن مناسب تر این نوع گریتینگ و همچنین استحکام بهتر آن. البته نباید از خاصیت ضد لغزش میلگرد آجدار استفاده شده چشم پوشی کرد. معمولا در صنایع پتروشیمی و پالایشگاه ها و حتی کشتی سازی از این نوع گریتینگ استفاده می شود.
گریتینگ فولادی را اکثرا با پوششی از گالوانیزه گرم در برابر خوردگی مقاوم می کنند که به گریتینگ گالوانیزه شناخته شده است.
شرکت آژینه صنعت تولیدکننده گریتینگ اراک، تهران، اصفهان، شیراز، اهواز، مشهد، تبریز و... با کیفیت برتر، قیمت مناسب و زمان تولید کوتاه.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۸
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، آهن آلات
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها