آگهی ویژه

فروش باسکول 10 تن آویز

باسکول 10 تن آویز کرین اسکیل یا سیستم توزین جرثقیل به عنوان باسکول جرثقیل معرفی می گردد که با اتصال به جرثقیل ، توزین مواد حجیم و بزرگ را به عهده دارد ، بدنه ی باسکول کرین اسکیل و صنعتی می باشد و شتاب و حرکت های ناگهانی جرثقیل و شوک های مکانیکی در حین برداشت و حمل مواد به ساختار باسکول دیجیتالی آسیبی نمی رساند .

با امدن باسکول آویزی یا باسکول سقفی امور بسیار ساده تر شده و به راحتی توزین مواد بسیار سنگین ممکن می گردد و کاربران نیاز به وارد که کردن فشار و صرف زمان زیادی ندارند و در کوتاه ترین مدت بیشتر بازدهی را از امور دریافت می نمایند ، باسکول کرین اسکیل در گروه باسکول صنعتی آویز امتیاز بالایی داشته و بسیار صنعتی طراحی شده است از این روست که در کارخانه ها و کارگاه ها از باسکول آویزی کرین اسکیل استفاده می گردد .

باسکول 10 تنی آویز معرفی شده دارای قابلیت اتصال به نمایشگر دوم چاپگر داشته و با ارتباط با نمایشگر دوم در عین حال که بر روی نمایشگر باسکول شاهد توزین هستیم ، بر روی نمایشگر دوم سیار نیز این موارد را با صدور فاکتور شاهد هستیم ، تغذیه باسکول دیجیتال آویز از طریق باتری خشک قابل شارژ می باشد که قادر است زمان طولانی بدون نیاز به برق توزین را انجام نماید ، ریموت کنترل باسکول امکان اجرای تنظیمات از مسیر دور را فراهم نموده و در صورت تمایل وزن نمایش داده شده بر روی نمایشگر را به مدت دلخواه هلد نمایید ، کلید های عملیاتی بر روی کیبرد تعبیه شده بر بدنه ی باسکول نیز بوده و از طریق ریموت کنترل نیز قابل اجرا است ، حالت اماده به کار در باسکول در صورت عدم استفاده ، دستگاه را خاموش نموده و بلافاصله در حالت توزین روشن می نماید این عملیات به ذخیره بیشتر انرژی کمک می نماید .
تلفن تماس 09121173896 خانم احمدی

تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۲
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، لوازم صنعتی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها