آگهی ویژه

مادررنگ سه منظوره پلاستیک ، اکریلیک و خطاطی

کد :NPS 570نام محصول :مادر رنگ سه منظوره پلاستیک ، اکریلیک و خطاطی
‌مادر رنگ سه منظوره مخصوص جهت رنگ آميزي سطوح داخلي و خارجي و رنگ دهيhttp://www.nanopush.net رنگهاي اكريليك و پلاستيك ، ۱۰۰درصد قابل شستشو بوده و دارای ویژگی عدم جذب آلودگي و لكه پذيري كه بر اساس رزين اکریلیک پايه آب امولسیون مي باشد . همچنين مي توان آن را در درصدهاي مختلف با آب مخلوط و بعنوان خطاطی داخل و خارج ساختمان استفاده کرد .

http://www.nanopush.net:موارد کاربرد :
و مزایا برای رنگ آمیزی انواع سطوح از جمله سازه های خشن همچون تونل ها و سازه های بتنی ، محیط داخل و خارج منازل ، رستوران ها و فروشگاه های مختلف . کنیتکس هم بهترین گزینه برای سخت ترین شرایط سازه هاست و هم جزء رنگهای فانتزی ، تزئینی و شیک . این رنگ ، ویژگی زیبایی و جلوه بی نظیری دارد .http://www.nanopush.net

روش و مقدار مصرف :
سطـح مورد نظـر باید خشک و عـاری از هرگونه چربـی و آلودگی باشد . در مورد دیوارهای گچی که برای اولین بار رنگ آمیزی می شوند ، می بایست سطح دیوار قبلا آماده گردد . قبل از اجرا محصول مادر رنگ را به خوبی به هم بزنید . با مقدار مناسبی آب رقیق نمایید . سپس توسط قلمو ، پیستوله یا غلتک بر روی سطوح اجرا کنید .

تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۲
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، خدمات ساختمانی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها