آگهی ویژه

برس سونیک FOREO LUNA 2

لونا 2: برس شخصی پاکسازی و جوانسازی صورت
لونا 2 یک برس پاکسازی صورت با تکنولوژی پیشرفته‌ی T-Sonic™ و یک دستگاه جوانساز است که علاوه بر حذف و پاکسازی جوش‌ها و دانه‌ها، در عین حال، به نحو مؤثری به درمان پیری پوست نیز می‌پردازد. اکنون لونا 2 در چهار گونه‌ی مختلف در دسترس شما قرار گرفته است، تا بتوانید مدلی را که به طور خاص برای پوست شما مناسب می‌باشد انتخاب نمایید.

درخشش جوانی را در پوست خود نمایان کنید
روزانه دو دقیقه از یک روتین مراقبت پوستی ملایم لذت ببرید و ظاهری جوانتر، پاکیزه‌تر و تابنا‌ک‌تر بدست آورید.

لونا ۲ با به ارمغان آوردن نتایجی در زمینه‌ی بهداشت پوست که هم برای خودتان و هم برای دیگران قابل مشاهده وملموس است از معیارهای معمول یک برس پاکسازی صورت بسی فراتر می‌رود.

تفاوت تکنولوژی ™T-SONIC
را احساس کنید


نسل جدید برس پاکسازی صورت لونا ۲ از تکنولوژی ™T-Sonic با قدرتی دو برابر بهره می‌گیرد تا سلول‌های مرده‌ی پوست را با ملایمت لایه‌برداری کرده، منافذ پوست را بگشاید و در نهایت ۹۹٫۵% چربی‌ها و آلودگی‌ها را که می‌تواند موجب بروز آکنه در آغاز سن بلوغ گردد از میان بردارد.

جوانسازی
پیشرفته


طرف دیگر لونا ۲، با استفاده از پالس‌های با فرکانس پایین‌تر، از میزان چین و چروک‌های روی پیشانی و همچنین خطوط نازک اطراف چشم و دهان می‌کاهد و پوست شما را مستحکم‌تر و خوش فرم‌تر می‌نماید. افزون بر این، حالت جوانسازی لونا ۲ میزان جذب محصولات مراقبت پوستی دلخواه‌تان را بهبود می‌بخشد.

قیمت: 1,500,000 تومان
تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۳
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های پزشکی و سلامت، لوازم بهداشتی
جدیدترین آگهی‌ها