آگهی ویژه

فولاد کروم دار-فولاد ضد سایش-فولاد ضد خوردگی

شرکت خشکه و فولاد پایتخت (( مدیریت : جواد دلاکان ))
صنعتگران عزیز، افتخار داریم که سالها تجربه گرانبهای خویش را در زمینه عرضه انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی برای خدمت رسانی به شما هموطنان کشور عزیزمان ایران ارائه می دهیم. پیشاپیش از اینکه شرکت خشکه و فولاد پایتخت را جهت خرید خود انتخاب می نمایید سپاسگزاریم.
ارتباط با ما:
۰۹۳۷۱۹۰۱۸۰۷
تلفن: ۰۲۱۶۶۸۰۰۲۵۱
فکس: ۶۶۸۰۰۵۴۶
کروم عنصر اصلی در فولادهای زنگ نزن است.وعلت اصلی افزودن کروم به ترکیب فولاد را می توان در عوامل زیر مشاهده کرد: افزایش سختی پذیری فولاد,حفظ استحکام و سختی فولاد در دماهای بالا و شرایط کاری ,افزایش مقاومت خوردگی در محیط های اکسید کننده ,وزن اتمی کروم ۵۲ بوده و نقطه ذوب آن ۱۸۷۵ C است. و در هر دو حالت مایع و جامد بهر نسبتی در آهن حل می شود.کروم مقاومت خوردگی و استحکام فریت را شدیدا بالا میبرد,ولی تاثیر کمی بر سخت گردانی فاز آستنیت دارد.در فولادهای پرکربن ، مقاومت به سایش را افزایش میدهد. در واقع اضافه کردن کروم به فولاد کربنی باعث ایجاد خاصیت زنگ نزدگی به فولاد را میدهد.

قیمت: 00,000,000,000 تومان
تاریخ به روزرسانی: دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۳
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، آهن آلات
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها