آگهی ویژه

کرکره برقی

کرکره برقی پنجره ( ریموت دار )
کرکره پنجره یکی از پر مصرف ترین و کاربردی ترین کرکره های برقی جهت مصارف مسکونی و اماکن عمومی می باشد. مجموعه منظم و مستحکمی از تیغه کرکره اتوماتیک - ریموت دار، می تواند دژی محکم و غیرقابل نفوذ برای محیط شما به ارمغان بیاورد.
این کرکره در سه نوع رول فوم فولاد و منیزیم و آلومینیوم تولید و عرضه شده است . اصلی ترین رکن های یک کرکره اتوماتیک برقی – ریموت دار ، موتور و کنترل باکس آن می باشد.
بهترین موتور مناسب برای کرکره پنجره ، همان موتور توبولار می باشد. موتور کرکره برقی اتوماتیک کاملا قوی و بیصدا طراحی شده است. شما حتی می توانید درخواست کنید تا این سیستم را به صورت کرکره هوشمند نیز ایجاد و نصب نمائیم.
بعضی از موتورهای کرکره برقی – ریموت دار دارای خلاص کن اضطراری نیز می باشد که در مواقع قطعی برق شهر به شما کمک می کند تا به راحتی کرکره پنجره را باز و بسته نمائید.
کرکره برقی – درب ریموت دار:
کرکره برقی اتوماتیک یا درب ریموت دار ترکیبی از کرکره های قدیمی دستی و افزونه هایی از مدارات مرتبط و موتور الکترونیکی ، جهت باهوش کردن سیستم حرکتی آن می باشد.
قیمت کرکره برقی اتوماتیک یا درب ریموت دار معمولا بسته به نوع تیغه و متریال ساخته شده دارد. تیغه کرکره برقی اتوماتیک (درب ریموت دار) ارزان قیمت و از جنس آلومینیم ضایعات می باشد .این نوع از کرکره برقی اتوماتیک (درب ریموت دار) بعد از مدت کوتاهی به صدا افتاده و به مرور قفل های آن مستهلک و در انتها از هم جدا خواهند شد.
کرکره اتوماتیک برقی (درب ریموت دار) مناسب ، باید از مواد اولیه خالص و آلومینیوم تهیه شود . این نوع از تیغه کرکره برقی اتوماتیک یا درب ریموت دار که ریخته گری تولید شده ، نسبت به تیغه کرکره برقی یا تیغه کرکره ریموتی اکسترود استحکام کمتری دارد . مراحل ساخت تیغه کرکره اتومات یا تیغه کرکره ریموتی اکسترود بدین صورت می باشد : فشاری که پرس اکستروژن به مواد مذاب آلومینیوم وارد می کند تا آلومینیوم به شکل تیغه کرکره از قالب خارج شود ، باعث افزایش استحکام تیغه های کرکره برقی اتومات یا تیغه کرکره ریموتی می شود و همچنین در مراحل بعدی ، سختی کاری روی تیغه استاندارد کرکره برقی اجرا می شود که ممکن است در تیغه های ارزان قیمت کرکره برقی چنین فرایندی صورت نپذیرد.
شرایطی که باید برای رنگ کرکره برقی یا ریموتی مد نظر گرفت بدین صورت می باشد .. یک رنگ الکترواستاتیک کرکره برقی اتوماتیک یا کرکره برقی ریموتی که باید چندین سال در شرایط جوی نامساعد اعم از تابش شدید نور ، باران ، برف و انواع مشابه ، دوام لازم را داشته باشد. مواد ، جنس رنگ و درجه حرارت کوره از جمله فرایندهایی است که در کیفیت تولید رنگ کرکره اتوماتیک برقی ریموت دار دخالت دارند.
شرکت الکترو حفاظ در طی دوران فعالیت خود، نصب و راه اندازی انواع کرکره اتوماتیک یا ریموت دار (پارکینگی و تجاری و غیره ...) همواره سعی کرده تا با ارائه‌ خدمات با مناسب‌ترین و منصفانه‌ترین قیمت ، بطور همزمان رضایت مشتریان وهمکاران خود را جلب کند.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۸
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، درب اتومات
جدیدترین آگهی‌ها