آگهی ویژه

جراحی لثه و دندان

مشکلات لثه هم از گروه بیماری‌های قابل پیشگیری است. ما می‌توانیم با رعایت بهداشت ، مسواک زدن و نخ کشیدن مرتب و استفاده به جا از دهان‌شویه‌ها از خیلی از بیماری‌های لثه پیشگیری کنیم. در واقع همه چیز از دوستان عزیزمان مسواک و نخ دندان شروع می‌شود. مسواک با تمیز کردن دندان‌ها و برداشتن پلاک دندانی (ماده چسبنده حاوی باکتری بر روی دندان) از نشستن باکتری و رسوب جرم بر روی دندان‌ها جلوگیری می‌کند و نخ دندان هم ناحیه بین دندانی را تمیز می‌کند. با عدم رعایت بهداشت به مرور لایه‌ای به نام جرم برروی دندان‌ها و گاه زیر لثه تشکیل می‌شود که سلا‌مت لثه‌ها را به خطر می‌اندازد.
بعضی از داروهایی که توسط دندانپزشک تجویز می شوند عبارتند از:
1- دهانشویه های ضد میکروبی: که اغلب حاوی کلرهگزیدین هستند برای از بین بردن باکتری ها بعد از جرم گیری و جراحی تجویز می شوند.
2- ژل های آنتی بیوتیک و قرص های زیر لثه ای حاوی آنتی بیوتیک که برای از بین بردن باکتری ها و کاهش عمق پاکت لثه ای به کار برده می شوند.

درمان جراحی: اگر با جرمگیری و دارودرمانی بیماری درمان نشود جراحی الزامی می شود. جراح با برش و کنار زدن لثه جرم های عمقی را از روی ریشه پاک می کند. ممکن است پیوند استخوان و لثه نیز برای جبران استخوان و لثه از بین رفته لازم شود.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های پزشکی و سلامت، دندان پزشکی
جدیدترین آگهی‌ها