آگهی ویژه

استخدام کارمند اداری خانم

اپراتور خانم جهت :
خدمات پشتیبانی مشتریان شامل:

- اپراتوری کامپیوتر و ارزیابی مستمر اطلاعات مشتریان
- پاسخگوی تلفنی و رفع مشکل مشتریان
- اطلاع رسانی تلفنی به مشتریان

استخدام می شود.

شرایط :
- لیسانس و بالاتر
- آشنا با ویندوز
- دارای اطلاعات عمومی
- مشتاق به آموزش و یادگیری
- وقت شناس و با دقت در انجام کار
- صبور و با حوصله جهت انجام امور

شرایط کار:
-ساعت کاری به صورت تمام وقت از شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17 و پنجشنبه ها نیمه وقت تا ساعت 13
-مدت آزمایشی 20 روز بوده که شامل آموزش و همچنین حقوق می باشد.
-حقوق بصورت ساعتی محاسبه میگردد ،
و بنا بر تسلط شما به کار از 700 هزار تومان شروع می شود.

-استخدام فقط از ساکنین تهران و ترجیحا اطراف دولت - پاسداران - قیطریه - شریعتی انجام می شود.

لطفا در صورتی که شرایط را دارید و شرایط کار را پذیرفته اید؛ تماس بگیرید.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۰
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های بازار کار، کارمند
جدیدترین آگهی‌ها