آگهی ویژه

نقاشی ساختمان

کلیه خدمات نقاشی ساختمان 
کاغذ دیواری 
رنگهای ساختمانی (اکرولیک ،پلاستیک درجه یک و دو ،روغنی و...)
اجرای بتونه روغنی و بتونه کناف ماستیک و درزگیر
رنگهای خودرویی 21*54 و.... برای درب و چهار چوب و ....

با برترین متریال و رنگ روز اماده ارائه خدمات در جهت رضایتمندی شما

خاصیت انتی استاتیک: مقاومت بالا در برابر جذب ذرات معلق در هوا که در نتیجه هزینه تمیز کاری و نگهداری را تقلیل داده و بهداشتی می‌باشد.ذرات معلق هوا و دودها را به خود جذب نمی‌کند و مخصوصا برای محیطهای که پر ترافیک و یا پر رفت و آمد هستند بسیار مناسب می‌باشند. (مناطق مرکزی، راه پله ها و…).

شستشوی آسان: با آب و انواع شوینده ها براحتی قابل شستشو می‌باشد. مقاومت عالی در برابر رطوبت و شتشو

ترمیم: در صورت اسیب دیدگی به سادگی با حداقل مواد و به بهترین وجه ممکن قابل ترمیم است. (درهر ابعاد مانند سطح اولیه و هماهنگ با سطوح مجاور).

بدون نیاز به حلال: از آنجائیکه رنگهای مولتی کالر برخلاف رنگهای موجود در بازار جهت اجرا نیاز به هیچگونه حلالی ندارند، لذا در محیط ایجاد بوی نامطبوع نمی‌کند و به همین دلیل در مکانهایی که امکان تخلیه کامل و طولانی مدت انها وجود ندارد، نظیر منازل مسکونی، مراکز درمانی، مراکز اموزشی، هتلها و… براحتی قابل اجرا می‌باشد.

بدون پوسته شدن، رنگ پریدگی و زرد شدن: رنگهای مولتی کالر با ایجاد سطحی با دوام و استثنائی درمقابل رنگ پریدگی، زرد شدن، پوسته شدن، خراشیدگی و از بین رفتن لایه رنگ روی سطح بسیار مقاوم است.

تنوع و گستردگی در طرح و رنگ: با توجه به فرمولاسیون خاص امکان ساخت رنگهای متنوع و منطبق با هر سلیقه برای ایجاد سطوحی زیبا و چشم نواز را فراهم می‌ کند.

ضد شوره، خزه و رطوبت: این رنگها خاصیت ضد آب داشته که در نتیجه باعث عدم موردی همچون شوره و… می‌باشد.

قیمت: 000 تومان
تاریخ به روزرسانی: دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۳
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، تاسیسات
جدیدترین آگهی‌ها