آگهی ویژه

تور محمودآباد، تور تبریز، تور اردبیل و سرعین

تور دوشب و سه روز محمودآباد
3 شب اقامت در هتل – صبحانه – ترنسفر رفت و برگشت – ساحل دریا – جنگل و دریاچه – جنگل و دریاچه الیمالات – کشپل - لاویج – آبگرم لاویج .
قیمت کلی پایه برای هرشخص : ۳۳۸۰۰۰

تور سه شب و چهار روز تبریز
3 شب اقامت در هتل – صبحانه – ترنسفر رفت و برگشت – استفاده از آبهای گرم و شفا بخش – 2 گشت نیمروزی شامل : بازدید از بازار تبریز - مجموعه ائل گلی – موزه تاریخ طبیعی – مقبره الشعرا – مسجد کبود .
قیمت کلی پایه برای هرشخص به تومان : ۳00۰۰۰

تور سه شب و چهار روز اردبیل
3 شب اقامت در هتل – صبحانه – ترنسفر رفت و برگشت – استفاده از آبهای گرم و شفا بخش – 2 گشت نیمروزی شامل : بازدید از بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی – دریاچه شورآبی – گردنه حیران – جنگل فندق لو .
قیمت کلی پایه برای هرشخص به تومان : ۲۲۱۰۰۰

تور سه شب و چهار روز سرعین
3 شب اقامت در هتل – صبحانه – ترنسفر رفت و برگشت – استفاده از آبهای گرم و شفا بخش – 2 گشت نیمروزی شامل : بازدید از بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی – دریاچه شورآبی – گردنه حیران – جنگل فندق لو .
قیمت کلی پایه برای هرشخص به تومان : ۲۲۱۰۰۰

تبریز یکی از شهرهای بزرگ ایران و مرکز استان آذربایجان شرقی می باشد.تبریز در زمان پایتختی صفویان به عنوان چهارمین شهر بزرگ جهان می آمد.امروزه مردمان تبریز به زبان ترکی آذربایجانی و لهجه ی تبریزی صحبت می کنند.تبریز در طول سال ها بارها مورد حمله و تخریب قرار گرفته و بنای فعلی آن به دوران اشکانی باز می گردد.تبریز در زمان هخامنشیان، خوارزمشاهیان،اتابکان، تیموریان و...پایتخت سیاسی بوده است اما اوج شکوفایی تبریز را می توان زمان ایلخانیان دانست.
ایل گلی:(استخر مردم) که پیش تر شاه گلی (استخر شاه) خوانده می شد، یکی از بوستان های بزرگ و تاریخی ایران است در ناحیه جنوب شرقی شهر تبریز واقع شده است و مهم ترین تفرجگاه مردم تبریز و مسافران این شهر محسوب می شود. مساحت استخر ایل گلی 54.675 متر مربع می باشد و این استخر در دامنه تپه ای قرار گرفته است که با پله های متعدد، نهر های آب و همچنین فضای سبز مناسب، به صورت گردشگاهی عمومی در آمده است. کاخ ایل گلی همانند شبه جزیره ای کوچک در میان استخر ایل گلی قرار گرفته است و به وسیله یک خیابان به حاشیه استخر متصل می گردد. درختان متعددی در اطراف این استخر وجود دارند که از قدمت تاریخی فراوانی برخوردارند. درباره تاریخ بنای ایل گلی اطلاعات زیادی وجود ندارد، ولی کاخ مذکور بر اثر فرسودگی ناشی از گذشت زمان و رطوبت ناشی از آب استخر در سال 1346 خورشیدی تخریب و در سال 1349 خورشیدی کاخ دو طبقه ای با سبک و سیاق عمارت قدیمی احداث گردید و مورد بهره برداری قرار گرفت. پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ایل گلی به مدت چند سال تعطیل شد و بلا استفاده ماند. ولی پس از مدتی این مکان باز گشایی گردید و هم اکنون مردم تبریز همانند روز های پیش از انقلاب، در روزهای تعطیل و مناسبت های گوناگون در این مکان حضور می یابند.

کندوان: در 50 کیلومتری جنوب غربی تبریز، یکی از روستاهای دهستان سهند می باشد که در 18 کیلومتری جنوب اسکو، در دامنه سرسبز سلطان داغی واقع شده است. آنچه به کندوان هویت باستانی داده وجود 117 خانوار و منزل مسکونی در درون توده های مخروطی و هرمی شکل صخره ای است. روستاییان کندوان داخل این توده ها برای خود خانه مسکونی، آغل، انبار و کارگاه ایجاد کرده اند. معماری صخره ای، حاکی از صحنه های مبارزه و جدال انسان با طبیعت و در خدمت گرفتن صخره های طبیعی است.



02177033312
02177263448
02177288159
09191779904
09397515121

کانال تلگرام : safarkadeh24@

قیمت: 221,000 تومان
تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۳
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های گردشگری، تور داخلی
جدیدترین آگهی‌ها