آگهی ویژه

شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی در فهیم گشت

انواع ایرلاین خارجی معتبر و ایمن و شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی با آژانس مسافرتی فهیم گشت همکاری میکنند که از جمله این شرکت های هواپیمایی میتوان به هواپیمایی قطر ,ماهان ایر و پرواز ترکیش اشاره کرد.

ایرلاین های خارجی که در فهیم گشت با آنها همکاری میکنیم از جمله بهترین ایرلاین های خارجی هستند که پرواز تورهای مسافرتی فهیم گشت را بر عهده دارند.

قطر ایر:قطر ایرویز، هواپیمایی قطری یا قطری ایر لاین(Qatar Airways) شرکت هواپیمایی ملی قطر و حامل پرچم کشورقطر است، که از ماه اکتبر ۲۰۱۳ به‌عنوان یکی از اعضای اصلی اتحادیه بین المللی وان‌ورلد به‌حساب می‌آید.
شرکت هواپیمایی قطر ایرویز در سال ۱۹۹۳ راه‌اندازی شدو اولین پرواز خود را با یک فروند بوئینگ ۷۶۷، که از کویت ایرویز اجاره گرفته بود، انجام داد. قطر ایرویز در اصل متعلق به خاندان آل ثانی بود ولی در سال ۱۹۹۷ توسط یک تیم مدیریتی جدید، دوباره سازماندهی شد و ۵۰٪ درصد از سهام آن به سرمایه‌گذاران خصوصی فروخته شد. بعد از چند سال قطر ایرویز به یکی از رقابتی ترین شرکت‌های هواپیمایی تبدیل شد.و در حال حاضر روزانه به بیش از ۱۳۳ مقصد در آفریقا، آسیای میانه، اروپا، خاور دور، آسیای جنوبی، خاورمیانه، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و اقیانوسیه، پروازهای مستقیم و غیر مستقیم دارد.

پرواز ترکیش:شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز، (به انگلیسی: Turkish Airlines) به نوعی هواپیمایی ملی ترکیه محسوب می شود که حامل پرچم ترکیه است ترکیش در سال ۱۹۳۳ به دستور مصطفی کمال پاشا آتاتورک رئیس جمهور وقت ترکیه تاسیس شد و در حال حاضر روزانه به ۲۴۷ مقصدمختلف در اروپا، آسیا، آفریقا و قاره آمریکا،ایالات متحده آمریکا و کاناداپروازهای مستقیم دارد.

همچنین شما عزیزان تمامی خدمات مسافرتی خود اعم از :

خرید بلیط هواپیما

رزرو بلیط هواپیما

رزرو هتل سراسر جهان

رزرو هتل خارجی

ویزای شنگن

پیکاپ پاسپورت

وقت سفارت

را از ما در آژانس مسافرتی فهیم گشت بخواهید.

ما در فهیم گشت با چندین سال سابقه در زمینه برگزاری تورهای مسافرتی و ارائه خدمات مسافرتی به شما عزیزان,نیازهای مشتریان خود را شناسایی کرده ایم و تمام تلاش خود را میکنیم تا بهترین تورها را با بهترین ایرلاین خارجی برگزار نماییم.


تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های گردشگری، فروش بلیط
جدیدترین آگهی‌ها