آگهی ویژه

سرویس 12 پارچه سرامیکی تکنولوژی آلمان

سرویس ۱۲ پارچه NOORINO با پوشش سرامیکی ۳ لایه متراکم ، بسیار مقاوم و۱۰۰% نچسب ساخت کشور آلمان با تکنولوژی نانو ، سالمترین ظروف آشپزخانه با استاندارد جهانی می باشد .استفاده از این ظروف نوید غذایی سالم ، شستشویی آسان و تجربه آشپزی متفاوت از همیشه را به شما خواهد داد.

مواد بکار رفته و تکنولوژی ساخت سرویس های آشپزی نورینو ، متعلق به کشور آلمان بوده و دارای ۶ گواهینامه بین المللی استاندارد و کیفیت می باشد .

بسیار مقاوم و بادوام :

ظروف نورینو از آلیاژ بسیار مقاوم و فشرده با تکنولوژی Die Casting تولید شده که به سبب مقاومت بالا در برابر حرارت و کشش به نسبت وزن ، استفاده زیادی در ساخت خودروهایی با بدنه مقاوم از جمله آئودی R8 ، آئودی TT ، جگوار مدل XJ و نیز خودروهای شورولت کوروت دارد. ضمناً ۸ آزمایش کنترل کیفیت روی آن انجام گرفته و دارای ۶ گواهینامه استاندارد و کیفیت بین المللی می باشد.رنگ جداره خارجی این ظروف از جنس HI-Temp Silicone بوده که تا دمای ۲۸۰ درجه سانتی گراد مقاومت دارد.

کاملا نچسب :

یکی از آزمایشهای ۸ گانه ای که روی ظروف نورینو انجام گرفته Non-Stick Test یا آزمایش نچسب بودن می باشد . ظروف نورینو کاملا نچسب هستند ؛ بطوری که کارشناسان جهت آزمایش ، یک عدد تخم مرغ را بدون روغن و بدون کوچکترین چسبندگی در آن طبخ نموده اند.

ضد فرسایش :

پوششهای شیمیایی متداول ، بر اثر گذشت زمان و استفاده مداوم فرسوده شده و هنگام طبخ با غذا ترکیب می شوند ؛ در صورتیکه پوشش سرامیکی ظروف نورینو در مقابل فرسایش مقاوم بوده و به هیچ عنوان هنگام پخت ، با غذا ترکیب نمی شود. قابل ذکر است که تنها پوشش طبیعی برای ظروف تا به امروز ، پوشش سرامیکی بوده که به Natural Coating مشهور می باشد که بهترین و مرغوبترین نوع آن در ظروف نورینو به کار رفته است .

دوستدار سلامتی وضد سرطان :

بر خلاف ظروف نچسپ متداول با جنس PTFE یا سایر فلوروپلیمرها که در دمای بالای ۲۶۰ درجه سانتی گراد مواد شیمیایی سمی متصاعد می کنند ، ظروف سرامیکی NOORINO تا دمای ۴۵۰ درجه سانتی گراد مقاوم بوده و در معرض حرارت هیچ نوع گاز سمی آزاد نکرده و پوشش سطح آنها آسیب نمی بیند .

پخش یکنواخت و انتقال فوق العاده حرارت (Induction Base) :

استفاده از لایه Induction از جنس فولاد در کف ظروف NOORINO و همچنین پوشش سرامیک داخلی باعث توزیع یکنواخت حرارت ، ماندگاری و انتقال فوق العاده آن در ظرف خواهد شد. بدین ترتیب هنگام سرخ کردن ، شعله ملایم و متوسط کافی است. پخت غذاهای پروتئین دار به وسیله این ظروف سالم تر و بهتر خواهد بود.

مصرف روغن کمتر :

به دلیل استفاده از لایه سرامیک ممتاز ، روغن توسط سطح داخلی جذب نمی گردد و همین امر موجب کاهش مصرف روغن خواهد شد که این خود علاوه بر حفظ سلامت ، به اقتصاد خانواده نیز کمک فراوانی می کند.

طراحی زیبا و شیک :

قبل از طراحی این ظروف تحقیقات فراوانی در زمینه سلیقه مصرف کننده انجام گرفته ، لذا نوع طراحی و رنگ بر اساس سلیقه ، نیاز و تقاضای جامعه انجام شده و کاملا بر پایه تحقیقات آماری و علمی استوار است

استفاده آسان و کاملا کاربردی :

در سرویس ظروف Noorino سعی شده طرح ، تنوع و استاندارد ابعاد ظروف همسو با برآورده شدن نیازهای مختلف آشپزی ، جهت کاربری بهتر و آسان تر کاملا رعایت شود . این سرویس شامل یک شیرجوش سایز ۱۶ ، سه قابلمه سایزهای ۲۰ و ۲۴ و ۲۸ ، یک ماهیتابه عمیق ۲ دسته سایز ۲۸ و یک ماهیتابه تک دسته سایز ۲۴ می باشد . کلیه ظروف دارای درب پیرکس می باشند .

دستگیره خوش دست Soft Touch :

دستگیره ظروف از نوع غیر خشک و نرم تهیه شده است بطوری که کار کردن با آن آسان و لذت بخش خواهد بود همچنین هماهنگی بین فرم دستگیره و وزن ظروف به کاربری آسان تر و مطلوب تر آن کمک خواهد کرد .

شستشوی آسان :

تمیز نمودن ظروف سرامیکی NOORINO به آسانی امکان پذیر است . تنها کافی است از آب ولرم و کف بهمراه ابر یا اسفنج نرم استفاده گردد.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۸
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های لوازم، لوازم منزل
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها