آگهی ویژه

اجاق ترکیبی فست فود

اجاق ترکیبی فست فود

در فست فود ها ، ساندویچی ها و فلافلی ها از فرساندویچی دو سنگ بزرگ به منظور پخت انواع همبرگر ، لقمه ، گریل گوشت و سرخ کردن انواع مواد غذای از قبیل سیب زمینی ، فلافل و سمبوسه و پخت پیتزا استفاده می شود.

جنس استفاده شده برای فر ساندویچ دو سنگ از ورق استیل نوع نگیر و بگیر با ضخامت بالا به منظور مقاومت در برابر آب و پوسیدگی در برابر گرمای بالای فر ساخته می شود.

شاسی کشی داخل فر از پروفیل فولادی ۴۰*۴۰ با کیفیت خوب جهت ایجاد استحکام فر ترکیبی دو سنگ استفاده شده است.

قسمت بالای فر دو سنگ با چهار سرخ کن دارای کابین شیشه ای ، هود استیل و فن مکنده طراحی شده است تا در زمان پخت و پز روغنی که از سرخ شدن مواد غذایی ایجاد می شود در محیط فست فود پیچیده نشود و از طریق هود به خارج از محیط هدایت شود.

در پایین فر اغذیه ساندویچی فر پیتزا صندوقی به کار برده شده است و همزمان با پختن ساندویچ و فلافل می توان از فر پیتزا جهت پخت انواع پیتزا استفاده کرد.

نوع پایه های فر ترکیبی فست فود به صورت چرخ دار می باشد تا در زمان حمل و نقل به راحتی قابل حمل باشد . همچنین در زمان شستشو میتوان فر را به راحتی حمل کرد.

تاریخ به روزرسانی: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۲
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، لوازم صنعتی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها