آگهی ویژه

طراحی و چاپ کاتالوگ

طراحی کاتالوگ و چاپ افست
طراحی کاتالوگ،پوستر،سربرگ،پاکت نامه،کارت ویزیت با دستگاههای تمام اتوماتیک تحویل فوری با قیمت مناسب
چاپ افست

همواره روشی برای دستیابی به بهترین کیفیت و بالاترین تیراژ است. بهره گیری از امکانات مدرن برای تولید یک سفارش چاپ افست باعث می شود تا کنترل رنگ ها به شکل مناسب و قابل قبول در تمامی مراحل امکان پذیر باشد .دقت در آماده سازی حرفه ای فایل ها ، گرفتن خروجی فیلم و زینک متناسب تاثیر مستقیم و به سزایی در نتیجه کار خواهد داشت.
واحد سفارشات شرکت شیوه نوین آماده پاسخگویی وارایه راهکارهای مناسب جهت اجرای انواع پروژه ها در این زمینه میباشد.

چاپ دیجیتال

بهره گیری ازاین سیستم ، راهکاری است بسیارسریع برای دستیابی به چاپ با کیفیت بسیار بالا در تیراژ دلخواه (حتی یک نسخه) و نیز حذف مراحل پیچیده پیش از چاپ افست. چاپ تا ابعاد حداکثر A3 + و دورو توسط این سیستم امکان پذیر است.برای چاپ مواردی همچون کارتهای دعوت ، گزارشات ، انواع بروشور ، کاتالوگ ، کارت ویزیت و کارتهای اعتباری مناسب است.

چاپهای Large Format

چاپ های عریض - فضای بسته(indoor)

کیفیت بسیار بالا ، تحویل سریع (حتی برای یک نسخه) وابعاد بزرگ از ویژگی های این سیستم می باشند. این دستگاه ها قابلیت چاپ بر روی انواع هوی کوتد ، فتوگلاس ، ترانسپارنت ، کانواس (بوم) و... را دارند. چاپ پوستر برای استندهای مختلف نمایشگاهی و تبلیغاتی ، لایت باکس ، پروژه های معماری و گرافیک از موارد استفاده این نوع چاپ می باشند.

چاپ های عریض - فضای باز(outdoor)

برای چاپ پوسترهایی با ابعاد بالا و مقاوم در برابر عوامل جوی (نور شدید آفتاب ، باران و... ) چاپ Out door پیشنهاد میگردد. امکان چاپ بر روی انواع بنر ، فلکس ، وینیل ، مش و... تا عرض چاپ 5متر توسط این دستگاه مهیاست. از موارد استفاده این سیستم در تبلیغات محیطی (بیلبوردها و تابلوهای سر درب و فروشگاهی ) ، بدنه وسایل نقلیه ، سطوح خارجی ساختمان ها و... می باشد.

خدمات تکمیلی

شامل انواع روکش (یووی ، سلفون ، انواع لمینیت و ... ) ، صحافی (فنر دوبل ، مفتول ، لوپ ، چسب گرم و ...) ، برش ، ساخت قالب ، شاسی برروی سطوح سخت و ... میباشد.
شرکت شیوه نوین افتخار دارد با در اختیار داشتن دستگاههای چاپ هشت رنگ speed master

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۴
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های چاپ و تبلیغات، دستگاه پلاتر و بنر
جدیدترین آگهی‌ها