آگهی ویژه

ریبون رنگی فارگو DTC550

ریبون رنگی فارگوdtc550 محصول آمریکایی که با 86200 هم شناخته شده است که ریبون تمام رنگی که از پنل های Y / M / C / K تشکیل شده است همانطور که می دانید YMCkO که به ترتیب حرف Y (زرد) و حرف M (ارغوانی) حرف C (آبی فیروزه ای) حرف K (مشکی) و حرف O (اورلی) که برای محافظت از سطح کارت از گرد و غبار و خراش است تعداد چاپ این ریبون 500 کارت بر رول می باشد.

فارگو DTC550
ریبون رنگی فارگوdtc550 برای چاپ ترکیبی از تصاویر تمام رنگ و متن یا بارکد تک رنگ استفاده می شود.

Fargo 86200 شامل یک غلتک تمیز کننده است و می توان از آن در چاپگرهای کارت Fargo DTC550 و DTC550-LC استفاده کرد.
ریبون های رنگی Fargo 86200 ماندگاری دارند
در صورت نگهداری در شرایط مناسب، نوارهای رنگی تصعید رنگ Fargo 86200 به طور معمول دارای ماندگاری حداکثر یک سال هستند. ریبون هایی که بیش از یک سال عمر داشته و به طور نامناسب در آن ذخیره می شوند، بهینه چاپ نمی شوند و احتمالاً در هزینه های تعمیر و نگهداری و در چاپ مجدد کارت هزینه و زمان بیشتری هزینه خواهند کرد.
Myfargo یک نماینده مجاز فارگو است که در محصولات چاپ کارت شناسایی تخصص دارد. ما تضمین می کنیم که ریبون های 86200 ما نوارهای اصلی Fargo هستند، به درستی ذخیره می شوند، و همیشه “تازه” هستند.

ماندگاری ریبون خود را چگونه می بینید؟
برای یافتن اینکه آیا ریبون شما از ماندگاری آن گذشته است، به دنبال تاریخ تولید شده در بالای شماره قسمت برچسب روی جعبه باشید.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۲
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های چاپ و تبلیغات، ماشین آلات
جدیدترین آگهی‌ها