آگهی ویژه

ثبت سفارش، ترخیص کالا، صادرات و واردات

ترخیص کالا ثبت سفارش واردات و صادرات
شرکت بازرگانی کریمی به فعالیت تجارت و خدمات بازرگانی شروع کرده است. این شرکت با کادری مجرب و نمایندگی های مستقر در گمرکات و بنادر مهم کشور و با بیش از یک دهه سابقه درخشان در زمینه مشاوره امور گمرکی و ترخیص کالا از گمرکات سراسر کشور، مورد اعتماد بسیاری از صادرکنندگان و وارد کنندگان خوشنام کشور است.

تجربه موفق ارائه خدمات در زمینه های مختلف بازرگانی داخلی و خارجی به شرکت ها و موسسات تجاری و صنعتی کشور موجب گردیده که بسیاری از تجار و صاحبان صنایع، امور مربوط به حمل و نقل (داخلی و بین المللی) ، ثبت سفارش، گشایش اعتبار (L/C)، اخذ مجوزهای ورود و صدورکالا، اخذ گواهی های مختلف استاندارد ، بازرسی، بهداشت و ... ترخیص کالا، پی گیری اختلافات گمرکی، انبارداری، بسته بندی، تخلیه و بارگیری و .... و بطور کلی کلیه خدمات مربوط به بازرگانی خارجی خود را از ابتدا تا انتها، به این شرکت واگذار نماید.

همکاران صدیق ما با استفاده از بهترین روش ها و درکوتاهترین زمان، این خدمات را به مشتریان ارائه می کنند.

جایگاه مشتری در شرکت ما کجاست؟

مشتری و سیستم رضایتمندی مشتری اصل مهمی است که مدیریت و همکاران این مجموعه همیشه آن را مدنظر دارند. مشتری برای ما یک اصل است و احترام و جایگاه آن برای ما همواره محفوظ است . ما دست مشتری را به گرمی می فشاریم و اعتقاد داریم سرمایه های کار ما مشتریان ما هستند.

چرا شرکت بازرگانی کریمی را انتخاب می کنید؟

شرکت بازرگانی کریمی دارای دفاتر نمایندگی در اکثر گمرکات و بنادر کشور می باشد. عملیات پشتیبانی آن به صورت مکانیزه بوده و ترخیص سریع کالا به صورت حمل یکسره از دیگر خدمات این مجموعه می باشد. ارائه و مشاوره در زمینه تنظیم اسناد تجارتی کالا، مشاوره گمرکی در زمینه حل اختلاف بین گمرک و صاحبان کالا، کالا رسانی سریع السیر از کلیه مبادی ورودی گمرکات و اسکله ها به مراکز اجرای پروژه های صنعتی و حوزه های نفتی و عملیاتی در اقصی نقاط کشور نیز از جمله کارایی های برجسته شرکت می باشد.

ارائه خدمات تخلیه، بارگیری و انبارداری گمرکی و امکانات جابجایی و حمل و نقل محصولات و توزیع آن تا به تناژ لازم و توان حمل انواع محصولات به ویژه کالاهای فوق سنگین و ترافیکی، مشاوره در برآورد ریالی هزینه ترخیص کالاهای مربوط به مناقصات داخلی و بین المللی، ارائه انبارداری اختصاصی از برتری های موثر شرکت بوده که در این راستا سرعت، دقت و صداقت سرلوحه کاری ماست.

تهیه انواع ماشین آلات صنعتی و تحویل در مقصد مورد نظر

تخصص ما در ثبت سفارش برای واردات و ترخیص کالاهای
(دستگاه کمباین مستعمل-مواد دباغی-پانل درب-پارچه رومبلی-یراق الات-نخ کاموا-نخ فانتزی-کابل-پمپ بتون-دستگاه نساجی-اسپری بدن-کاشی سرامیک-پروفیل pvc-چاپر ذرت-رادیاتور-بلبرینگ-قفل-لولا-کاغذ-رنگ-دستگاه تراش-چسب-مرکب چاپ-تیغه اره-ظروف استیل و پلاستیکی اشپزخانه-ژیلت یکبارمصرف-درزگیر-درب فلزی-درب چوبی-سنگ مرمر-ظروف استیل-چرم مصنوعی-یخچال لباسشویی-ورق فولادی-موز-چوب راش-پروفیل الومینیوم-گرانول-لوازم یدکی سواری کامیون-غلطک نقاشی-تراکتور-میله فولای-درب اتوماتیک-پارکت-پکیج-بدنه کامیون-لنت ترمز-پروفیل پلی امید-اب پاش-سیم مفتول-الکترموتور-اسانسور-پیچ مهره-چای ساز-مواد اولیه-خط تولید-نخ پنبه-پرایمر-)گمرک بازرگان-جلفا و غیره...

تماس با ما
09148008216
09129433238
tel : 04434374012
fax : 04434373756
Email : zeinal.karimi@yahoo.com
web : www.sabtareshkarimi.blogfa.com

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۶
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، ترخیص کالا
جدیدترین آگهی‌ها