آگهی ویژه

صابون ضدجوش و تنظیم کننده چربی پوست فلوکسیا

حاوی تری کلوزان برای جوش های سرسیاه
ترکیبات فوق العاده‌ی این صابون آن را فراتر از یک پاک کننده‌ی معمولی قرار داده است :
1.جلبک‌های خشک دریایی جهت پاکسازی کامل پوست
2.تری کلوزان، ضدعفونی کننده‌ی پوست با خاصیت ضدالتهابی
این ترکیبات به همراه دیگر مواد به کار رفته در این صابون، ضمن از بین بردن جوش‌های سرسیاه، به پوست آرامش بخشیده و منافذ باز پوست را تنظیم می‌کند.
نحوه‌ی استفاده : هر روز صبح و شب صورتتان را با این صابون شسته و به آرامی خشک نمایید.
صابون ضد جوش علاج؛ برطرف کننده جوش، لک و آکنه؛ روشن کننده و تنظیم کننده میزان چربی پوست
یکی از پرفروش ترین صابونهای گیاهی با تاثیر بسیار مطلوب
صابون ضد جوش ستاره دریایی والنسی
این صابون جوش های ریز معمولی را از بین می برد و پوست را خوشبو و جوان می کند در حقیقت باعث روشن شدن پوست می شود.صابون ضد آکنه می باشد.AHA باعث از بین رفتن لایه های فوقانی و مرده پوست و تشکیل یک لایه جدید صاف و یکرنگ می شود.
صابون ضد جوش میگو والنسی
در نوسازی و ترمیم بخشهای تخریب شده پوست اهمیت دارد.باعث از بین رفتن جوشهای صورت اعم از جوش غرور جوانی ، سر سیاه ، معمولی و آکنه میباشد.ویتامین C پوست را برای تشکیل کلاژن تحریک میکند و با تشکیل سلولهای جدید و افزایش جریان خون ، پوست را ترمیم و از آن محافظت می نماید.در حقیقت باعث روشنی و درخشندگی پوست می گردد.
صابون تقویت پوست خاویار والنسی
صابون تقویتی خاویار والنسی حاوی عصاره خاویار ، کلاژن ، ویتامین E و Q10 میباشد.خاویار حاوی ویتامین های B12 , B6 , B2 , A , E , D و اسید فولیک است.جوان کننده و شاداب کننده می باشد که سبب مقاومت و انعلاف پذیری پوست و باعث بر طرف شدن جوشهای صورت میگردد.Q10 موجود در این کرم باعث کاهش قابل توجه چروکهای ظریف اطراف چشم می گردد.
ژل شستشو دهنده ضد جوش هالیوود
پوست های چرب همیشه در معرض جوش زدن هستند . با استفاده از ژل شستشو دهنده ضد جوش ، که کاملا گیاهی است باکتریهای موجود در سطح پوست را از بین برده و مانع ایجاد جوش می شود. انواع مرکبات استفاده شده در این محصول باعث از بین بردن جوش ها می شود . این ژل ضد جوش پوست صورت و بدن می باشد.
کرم ضد جوش و روشن کننده والنسی
روغن گیاه چای اثرات ضداکـسیداسیون و ضد الـــتهاب دارد که باعث ترمیم آسیبهای ناشی از نور آفتاب میگردد و قوام پوست را بهبود می بخشدو نیز باعث محافظت در برابر سرطان پوست میگردد.بعنوان راه حل مخصوصی درمان جوشهای صورت مورد استفاده قرار میگیرد.ویتامین C باعث تحریک پوست برای تشکیل کلاژن می شود.در نتیجه جرذیان خون در پوست افزایش می یابد و پوست درخشنده و سفید میگردد.

قیمت: 23,880 تومان
تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۰
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های پزشکی و سلامت، لوازم آرایشی
جدیدترین آگهی‌ها