آگهی ویژه

ایران پرینت

شرکت "ایران پرینت" در زمینه‌ی آگهی‌های خرید و فروش انواع مختلف دستگاه‌های چاپ مانند دستگاه چاپ بنر، چاپ دیجیتال، چاپ آفست و نظیر این‌ها فعالیت دارد. با ارائه‌ی دسته‌بندی‌های بسیار متنوع از دستگاه‌های چاپ، دیگر دغدغه‌ای جهت پیدا کردن پرینتر، یا سایر دستگاه‌های چاپ نخواهید داشت. امروزه افراد برای پیدا کردن دستگاه کپی موردنظر خود با ویژگی‌های دلخواه، با موانع و چالش‌های زیادی مواجه می‌شوند و دلیلش هم روشن است... شما برای خرید دستگاه کپی یا پرینتر ممکن است یک مسیر نسبتاً طولانی را رفته تا ببینید آیا چیزی که می‌خواهید در دسترس است یا خیر؛ و در نهایت ممکن است دست خالی برگردید. در برخی موارد نیز شاید به دنبال پلاتر یا دستگاه سی‌اِن‌سی دست‌دوم هستید، یا می‌خواهید مدل خاصی از دستگاه پانچ را داشته باشید که پیدا کردن آن کار راحتی نیست.

قطعاً با مراجعه به یک سایت آگهی مناسب و دیدن قیمت و خصوصیات پرینتر، می‌توان زودتر به نتیجه رسید و در هزینه‌های اضافی نیز صرفه‌جویی کرد. امروزه در تمام کشورها از سرویس‌های آگهی جهت خدمات‌رسانی ارزان‌تر و یا حتی رایگان استفاده می‌شود. چاپ آفست، چاپ کتاب، چاپ کاتالوگ، چاپ کارت ویزیت، چاپ روی پارچه و چاپ روی لیوان، همگی از نمونه‌هایی هستند که در دنیای امروز به‌ صورت دیجیتالی خدمات‌رسانی می‌شوند و توصیه‌ی‌ ما این است که خود را با انتخاب‌های راحت‌تر همراه با گزینه‌های جدیدتری تطبیق دهید.

تلفن تماس : 02133250680-02133250681
تلفن همراه : 09033363646
آدرس وب سایت : https://ipt724.com
ایمیل : info@ipt724.com
کانال تلگرام : https://t.me/IPT724
صفحه اینستاگرام : http://instagram.com/_u/ipt724




تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۸
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های چاپ و تبلیغات، ماشین آلات
جدیدترین آگهی‌ها