آگهی ویژه

پیشرفته ترین تیرچه پیش تنیده در کشور

مفتخریم که با تولید و ارائه تیرچه پیش تنیده تا طول 12 متر و دال بتنی پیش تنیده در خدمت شما هم میهنان عزیز هستیم.

شرکت بتن پیش فشرده ایران در راستای قطعات بتنی پیش تنیده صنعتی از جمله تیرچه پیش تنیده و دال مجوف از سال 1348 فعالیت خود را با مدیریت آقای مهندس اکبر دانشگر آغاز نموده و با توجه به سابقه طولانی مدت و وجود آزمایشگاه پیشرفته برای اندازه گیری مقاومت خمشی و فشاری محصولات بتنی و تولید محصول درجه یک برای هم میهنان عزیز به خود می بالیم که اولین و بزرگترین تولید کننده این نوع تیرچه پیش تنیده صنعتی و دال پیش تنیده در کل ایران عزیزمان هستیم.

تیرچه پیش تنیده یک مقطع بتنی تی شکل می باشد که بتن آن توسط سیم های فولادی مخصوص با مقاومت 18000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع تحت تنش فشاری قرار گرفته و مناسب ترین جایگزین برای تیرچه های معمولی و همچنین کرومیت می باشد.

روش تولید تیرچه پیش تنیده

ابتدا سیم های مخصوص فولادی بر حسب تیپ تیرچه بر روی باند گذاشته شده و با جک هیدرولیکی تا 65 درصد ظرفیت کشیده می شوند و سپس دستگاه بروی سیم ها قرار گرفته و بتن ریزی با عیار 450 و non slamp شروع می شود.

پس از بتن ریزی و بدست آوردن مقاومت اولیه بتن که معادل مقاومت 7 روزه می باشد و ایجاد پیوستگی مناسب میان فولاد و بتن سیم ها رها سازی شده و بتن تحت تنش فشاری قرار می گیرد سپس نسبت به سفارش مشتری تیرچه ها برش خورده و تخلیه و دپوی تیرچه پیش تنیده انجام می گیرد.


مزایای تیرچه پیش تنیده

- صرفه جویی در هزینه تمام شده سقف تا 30 درصد

- اجرای سقف تا دهانه 12 متر و حذف ستون میانی

- صرفه جویی در مصرف میلگرد ممان منفی

- صرفه جویی در اجرای چوبست کارگاهی تا 75 درصد

- تولید با تکنولوژی پیشرفته آلمانی



شماره های تماس

02144985868 مدیر فنی

09127508864 مهندس جیحون



** ارسال به همه نقاط کشور **

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، مصالح
جدیدترین آگهی‌ها